Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ایمان قربانی سرپرست روابط عمومی فرمانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های تهران با حضور در پشت صحنه سریال "وجدان درد" با عوامل این مجموعه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر ایمان قربانی ضمن قدردانی از رویکرد سازمان صدا وسیما به خصوص شبکه سلامت سیما در ساخت مجموعه های نمایشی با محتوا غنی و آگاهی بخش در حوزه خانواده، ابراز امیدواری کرد که این مسیر بسیار مهم، در آینده نیز متداوم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های تهران با تقدیر از تلاش و پشتکار کارگردان جوان این مجموعه افزود: دانش، انگیزه و تسلط آقای مجید پرکار در کنار تجربه و اعتماد جناب آقای رسام که از تهیه کنندگان خوشنام و درخشان سینما و تلویزیون هستند، از مهمترین دلایل موفقیت دو سریال "منم دوستت دارم" و "وجدان درد" محسوب می شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم و کارشناسان از سریال "منم دوستت دارم" یادآور شد: در سالیان گذشته هیچ سریالی اینچنین جریان ساز و دغدغه مند نبوده است و این توجه به موضوع خانواده و حمایت از بانوان، یک اتفاق بسیار بسیار ارزشمند بود که با درایت عوامل سریال و مدیران صداوسیما روی آنتن شبکه سلامت نقش بست.

او با اشاره به محبوبیت سریال "وجدان درد" نیز گفت: پرداخت متفاوت به معضلات جامعه و بازی دلچسب بازیگران محبوب این سریال، موجب تلنگر به عادات ناپسند مردم شده و پخش سری دوم این مجموعه در ماه مبارک رمضان، می‌تواند به اثربخشی بیشتر آن کمک کند.

در پایان این دیدار، لوح تقدیر فرمانداری تهران، به عوامل و بازیگران این سریال اهدا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجموعه نمایشی وجدان درد روابط عمومی وجدان درد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد