Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی در چهارمین بازی فینال در برابر مهرام، برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر شد.

در این مسابقه که شامگاه شنبه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۳ مهرام تهران را شکست داد و به سومین پیروزی از چهار مسابقه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و قهرمان ایران شد.

از نکات مهم این دیدار می توان به پرتاب پری پتی در ثانیه پایانی وقت قانونی مسابقه اشاره کرد که توانست از زمین شهرداری گرگان با یک پرتاب از راه دور نتیجه دیدار در وقت قانونی را در عدد ۹۶ به تساوی بکشاند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین فینال لیگ برتر با نتیجه ۸۴ بر ۷۲ به پیروزی رسید اما مسابقه دوم را با نتیجه ۷۸ بر ۱۰۱ به حریف واگذار کرد. در فینال سوم هم شهرداری ۸۸ بر ۶۶ به پیروزی رسیده بود.

مهرام نایب قهرمان لیگ برتر شد.

در پی قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، استاندار گلستان طی پیامی این قهرمانی را تبریک گفت.

در متن پیام هادی حق شناس آمده است: ورزش همواره زمینه ساز دوستی، مودت و همدلی بوده است.

قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال ایران موجب شادی مردم شریف گلستان خصوصاً هواداران وفادار این تیم شد.

این قهرمانی پاداش طرفدارانی است که در فصل جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستند لذت واقعی را در کنار تیم محبوبشان حس کنند اما هیچ گاه از هواداری و غیرت شان نسبت به تیم شهرداری گرگان کاسته نشد و امروز در چهارمین پیکار فینال لیگ برتر بسکتبال ایران در مواجه با تیم پرافتخار مهرام تهران موفق به پیروزی و قهرمان لیگ در تالار بسکتبال آزادی تهران شدند.

اینجانب کسب شایسته عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران را تمامی مردم شریف و ورزش دوست گلستان خصوصاً به بازیکنان، کادر فنی، مربیان و مدیران تیم بسکتبال شهرداری گرگان، شهردار و شورای اسلامی شهرگرگان تبریک عرض می نمایم و امیدواریم این قهرمانی طلیعه ای بر موفقیت های آتی تمام تیم های ورزشی گلستان در سال ۱۴۰۰ باشد.

در رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال کشور ۱۶ تیم حضور داشتند.

کد خبر 5196883

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال بسکتبال شهرداری گرگان تیم مهرام ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا محدودیت های کرونایی گرگان گناوه کمک مومنانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل محمد علی حق بین ماه رمضان ۱۴۰۰ تیم بسکتبال شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال قهرمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت