Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "عباس صوفی" شنبه شب در دیدار با "حسین شمس" نماینده و مشاور آکادمی باشگاه رئال مادرید در ایران اظهار داشت: باشگاه شهرداری همدان دارای بهترین زیرساخت‌های ورزشی از جمله استخر، سالن سرپوشیده، چمن و سایر نیازهای کمپ ورزشی است و می‌توانیم میزبان آکادمی باشگاه رئال مادرید باشیم.

وی بیان کرد: هم اکنون کمپ باشگاه شهرداری همدان یکی از بهترین کمپ‌های کشور است که به دنبال راه‌اندازی کلینیک مشاوره در خصوص پیکرسنجی در این کمپ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوفی با اشاره به ایجاد دومین کمپ فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور باشگاه رئال مادرید اسپانیا و استفاده از ظرفیت این باشگاه بتوانیم قدم‌های بهتری در توسعه فوتبال استان برداریم.

شهردار همدان با بیان اینکه نگاه استانی در توسعه فوتبال داریم، افزود: بازیکنان مستعد فوتبال استان را جذب و حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای فوتبال همدان به ویژه در پرورش و شکوفایی استعدادها، افزود: فوتبال استان همدان در سال‌های اخیر به واسطه برنامه‌ریزی و حرکت بر مبنای طرح آسیا ویژن که تنها در سه استان برنامه‌ریزی شد، توانست پیشرفت‌های چشمگیری را در این حوزه کسب کند.

نماینده و مشاور آکادمی باشگاه رئال مادرید اسپانیا نیز در این نشست گفت: دهم مرداد امسال ۲۵۰ فوتبالیست را به کمپ باشگاه رئال مادرید اسپانیا اعزام خواهیم کرد که در این بین سهمیه خوبی را برای فوتبال همدان در نظر گرفته‌ایم و این نفرات در دوره استعدادیابی باشگاه رئال شرکت خواهند کرد.

"حسین شمس"،  با تمجید از امکانات ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: امکانات کمپ ورزشی باشگاه شهرداری همدان در کشور بی‌نظیر بوده و در کم‌ترین استان کشور این امکانات را مشاهده می‌کنیم.

وی بیان کرد: وجود امکانات ایده‌آل نظیر استخر، سالن ورزشی و چمن می‌تواند همدان را به آزمونه مجهزی در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال تبدیل کند.

برچسب‌ها فوتبال همدان رئال مادرید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان رئال مادرید فوتبال همدان رئال مادرید اخبار کنکور باشگاه رئال مادرید شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس

درخشش شماره 7 رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ اتفاقی آشنا برای دنیای فوتبال است.

طرفداری | یک شماره 7 دیگر از رئال مادرید در آلیانتس آرنا درخشید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور، نقش اول تساوی ارزشمند رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ بود. ستاره برزیلی با ثبت دو گل تیم کارلو آنچلوتی را از شکست نجات داد و اندوخته‌ای بسیار مناسب برای جدال حساس برگشت فراهم کرد. درخشش وینیسیوس جونیور مقابل بایرن به عنوان شماره 7 رئال مادرید، یاد و خاطره کریستیانو رونالدو را برای خیلی از فوتبال‌دوستان، خصوصاً هواداران لوس‌بلانکوس زنده کرد. اسطوره پرتغالی، ستاره همیشه درخشان رئال برابر بایرن بود و گاهی یک‌تنه پیروزی را برای مادریدی‌ها به ارمغان می‌آورد. CR7 با این که هرگز در بوندسلیگا بازی نکرده، بیش از هر بازیکنی به مانوئل نویر گل زده‌است.

به بهانه عملکرد بسیار خوب وینیسیوس در بازی با بایرن مونیخ، لوکاس وازکز کامنت جالبی را در آخرین پست اینستاگرامی ستاره برزیلی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

آفرین Cr/vini7 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال