Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:21:58 GMT

آغاز ۷ کارگاه تولیدی در اسفراین

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۶۹۴

آغاز ۷ کارگاه تولیدی در اسفراین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان اسفراین با بیان اینکه این صندوق با پیشی گرفتن از دو بانک دولتی توسعه تعاون و پست بانک در پرداخت تسهیلات اشتغال رتبه دوم را کسب کرد گفت: این صندوق موفق شد اعتبار ۱۶۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال را با سهم پرداخت ۵/۱۹ درصد جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود مسکنی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این صندوق تحقق شعار هر روستا یک محصول است افزود: در راستای تحقق این مهم نیز سه روستای سارمران یک میلیارد تومان (کشت محصولات گلخانه ای)، روستای الست در زمینه گلیم بافی، ۲۵ فقره وروستای سرچشمه ۶۰۰ میلیون تومان در پرورش ماهی قزل آلا تسهیلات دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید 

افتتاح ۵ هزار و ۳۹۶ طرح روستایی خراسان شمالی

او  افزود: در راستای روستای بدون بیکار نیز این صندوق موفق شد روستای حسین آباد خانکور را با پرداخت تسهیلات ۷۳۰ میلیون تومان به عنوان روستای بدون بیکار معرفی کند.

رئیس صندوق کارآفرینی امید اسفراین به ایجاد ۷ کارگاه تولیدی شاخص در این شهرستان برای اولین بار اشاره کرد و افزود: تولید سیبک و قطعات جلوبندی خودرو با اعتبار ۲ میلیارد تومان، اولین گلخانه هیدرو پونیک استان و شهرستان با اعتبار یک میلیارد ۴۲۰ میلیون تومان، اولین ترمینال پسته با اعتباریک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، اولین کشتار گاه صنعتی دام سبک و سنگین استان و شهرستان با اعتبار یک میلیاردو و ۳۰۰ میلیون تومان، اولین کارگاه تولید ظروف چینی و سرامیکی شهرستان با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان، اولین مرکز معاینه خودرو‌های سنگین با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و اولین تولید کننده زغال فشرده با قابلیت صادرات به کشور‌های همسایه و تهیه شده از مواد بازیافتی (خاک اره و پوست گردو) با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از طرح‌هایی است که صندوق کار آفرینی امید با پرداخت تسهیلات راه اندازی کرده است.

مسکنی از پرداخت تسهیلات به اولین هتل و آپارتمان شهرستان اسفراین با اعتبار ده میلیارد ریال با اشتغال زایی برای نفر اشاره کرد و گفت: این صندوق در راستای حمایت از بوم گردی‌ها موفق شد ۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کند.

او پرداخت ۳ فقره تسهیلات صندوق خرد زنان در سه روستای (بزنج، بام و چهار برج) اسفراین را را از دیگر فعالیت‌های پررنگ این صندوق در شهرستان اسفراین دانست.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید اشتغال زایی پرداخت تسهیلات میلیون تومان یک میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، طاها سمیعی ظهر دوشنبه در کمیته پالایش کارت‌های بازرگانی اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع از ۳۳۴ کارت بازرگانی فعال در حوزه تولیدی و غیر تولیدی در استان کردستان استفاده شده که مجموع ارزش بازگردانده شده حاصل از فعالیت این کارت‌ها، ۲۰۰ میلیون و ۷۳ هزار و ۱۶۴ یورو بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بازرگانان با استفاده از کارت‌های بازرگانی، ۱۵۵ میلیون و ۴۴ هزار و ۳۴۴ یورو در بخش تولید و یک میلیارد و ۷۰۴ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۵۲۴ یورو نیز در بخش غیر تولیدی تعهد سررسید شده ارزی ایجاد کرده‌اند، افزود: اما تنها در بخش تولیدی ۹۲ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۹۵۷ یورو و در بخش غیر تولیدی نیز ۱۰۷۴ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۲۰۷ یورو ارز بازگردانده شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است، بیان کرد: در این مدت ۲۷۹ کارت بازرگانی نیز تمدید شده است.

سمیعی ادامه داد: از مجموع ۳۵۶ کارت صادر شده، ۳۴۲ مورد در حوزه بازرگانی، ۶ مورد در حوزه صنعت، ۲ مورد در حوزه معدن و ۶ مورد نیز در حوزه کشاورزی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، از نظر تعداد صدور ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی به وضعیت کلی کارت‌های بازرگانی دارای اعتبار و فاقد اعتبار در کردستان اشاره کرد و یادآور شد: در بخش اتاق بازرگانی ۸۰۸ کارت دارای اعتبار و ۳ هزار و ۳۲۶ کارت فاقد اعتبار وجود دارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در بخش اتاق تعاون نیز ۶ کارت بازرگانی فعال و ۱۳۵ کارت بازرگانی فاقد اعتبار وجود دارد و در مجموع از ۴ هزار و ۲۷۵ کارت موجود در هر ۲ بخش، ۸۱۴ کارت فعال و ۳ هزار و ۴۶۱ کارت نیز غیرفعال است.

کد خبر 6092099

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند