Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسن زاده مدیر سازمان آرمستان های شهر یاسوج گفت: مردم به منظور رعایت دستوالعمل های بهداشتی و محدودیت ها در آرمستان یاسوج  مراجعات کمتری دارند.   حسن زاده افزود: براساس دستور العمل فرمانداری شهرستان بویراحمد و اخذ تعهد از صاحبان عزا باید ۳۰ نفر همراه فوتی کرونایی و ۵۰ نفر متوفی عادی در برگزاری مراسم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او ادامه داد: تمامی برنامه های میت های کرونایی در آرمستان یاسوج توسط کارکنان این سازمان انجام می شود.   مدیر سازمان آرمستان های یاسوج با تاکید بر اینکه در ۲ هفته اخیر روزانه شاهد دفن فوتی های کرونایی در آرمستان هستیم گفت: به صورت میانگین ۸۰ درصد فوتی های این مدت مبتلایان کرونایی بودند.   او اضافه کرد: در طول یک سال گذشته می توان ادعا کرد ۳۰ درصد فوتی ها به علت بیماری کرونا بوده است.   حسن زاده از مردم خواست در تجمعات تشییع به دلیل شیوع ویروس کرونا حضور نداشته باشند و برای زیارت اهل قبور و قرائت فاتحه حتما دستورالعمل ها را رعایت و در هر مکانی باشند می توان قرائت فاتحه و قران داشت .   او بیان کرد: تمامی کارکنان این سازمان در مرحله اول واکسینه شدند و در هفته های آینده دوز بعدی واکسن کرونا برای آنان تزریق می شود. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سد شاه قاسم یاسوج

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته