Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتایی گفت: بنا بر آخرین آمار اعلام‌شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، لرستان در بین ۴ استان پرخطر و ۷ استان با ضریب بالای ابتلا و مرگ‌ومیر کرونا قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، احمد حسین فتایی اظهار داشت: در  جلسه ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، لرستان در بین چهار استان پرخطر کشور و هفت استان رکورددار ابتلا و مرگ‌ومیر معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آمار به‌شدت نگران‌کننده در حالی ثبت‌شده است که در طی دو هفته گذشته شاهد تعطیلی گسترده بازار و کاهش ترددها بوده‌ایم  اما اصلی‌ترین عامل شکل‌گیری ثبت این آمار در استان؛ عدم توجه به استفاده مداوم از ماسک، برگزاری و حضور در تجمعات گسترده به‌ویژه مراسم‌های سوگواری و آرامستان هاست که لازم است هم استانی‌های عزیز نسبت به رعایت این دو  آسیب خطرناک، اهتمام ویژه‌تری را اعمال نمایند.   مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به وضعیت نگران‌کننده بیمارستان‌های استان، گفت: ادامه این روند بدان معنا است که ظرفیت بیمارستانی استان جوابگوی مبتلایان بدحال نخواهد بود و آمار مرگ‌ومیر به‌صورت روزانه افزایش خواهد داشت.   فتایی با تاکید بر لزوم رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ابلاغ‌شده توسط ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، عنوان کرد: پشیمانی ناشی از عدم رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها، دردی را درمان نمی‌کند و بهتر است قبل از آنکه داغدار عزیزان خود شویم، به این فکر باشیم که می‌توان با استفاده از ماسک، کاهش ترددهای غیرضروری شهری و بین‌شهری، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر محدودیت‌ها، از این پیچ خطرناک به‌سلامت عبور کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیریت بیماری کرونا مرگ ومیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • بیماری صنعت خودرو در کشور مدل مدیریت آن است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!