Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

دوره پسا شتابدهی طرح‌های رویداد فناورانه INNOROAD روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه جاری برگزار می­‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمزه ذاکری مدیر کل دفتر مطالعات راهبردی و اقتصاد حمل و نقل گفت: پس از برگزاری رویداد تخصصی راهداری و رونمایی از نمایشگاه مجازی و همچنین برگزاری دوره شتابدهی اولین رویداد تخصصی راهداری که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته و دانشگاه تهران و با حمایت ویژه معاون محترم راهداری طراحی و اجرا شد، مقرر است دوره پسا شتابدهی طرح‌های رویداد فناورانه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با توجه به این‌که در نظر است از ظرفیت تیم‌های شرکت کننده صاحب ایده در این رویداد به‌صورت اجرایی استفاده شود،‌ دوره پسا شتابدهی تیم‌های منتخب با هدف مشاوره تخصصی توانمند سازی و ارائه راهبردها به اجرا در خواهد آمد.

ذاکری با تأکید براهمیت بهره گیری از ظرفیت‌های مراکز علمی و تحقیقاتی، ‌ شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و صاحبان ایده اظهارداشت : برنامهINNOROAD برای نخستین بار در حوزه راهداری برگزار و با تکمیل مرحله پسا شتابدهی،‌ تیم‌های منتخب آمادگی فعالیت در حوزه تخصصی را کسب خواهند کرد و به دفاتر تخصصی معرفی خواهند شد.

وی افزود: این دوره با هدف تکمیل فرآیند شتابدهی طرح‌های منتخب رویداد در سه دسته شامل طرح‌های منتخب، نوآوری­‌های فناورانه،‌ توسعه فناوری و فناوری‌های راهبردی برگزار می­‌شود.

ذاکری با اشاره به این که موضوع ورود طرح های موفق به مراحل اجرایی در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: بر اساس مذاکره و تفاهم صورت گرفته طرح‌های مستعد مورد حمایت ستاد توسعه فناورهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته،‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور شتابدهی قرار خواهند گرفت.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفتنی است در دوره پسا شتابدهی ۲۱ تیم منتخب در روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۱ به‌صورت مجازی شرکت دارند. نشانی ورود به جلسه آنلاین:‌ https: //www.skyroom.online/ch/npdcm/post.acc می‌باشد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شتابدهی طرح حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان

مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر - کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمنداستان گیلان برگزار شد.

طاهره عاشوریان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، افزود: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت با حضور خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: دراین دوره ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکار‌های حوزه جمعیت بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، توجه جدی و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن درجامعه است، افزود: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و کنشگران این حوزه باید برای تبیین مسئله جمعیت فعالانه ورود کرد و با آگاهی بخشی عمومی در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان گیلان دوره تربیت جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، افزود: این دوره با همکاری اداره کل خانواده و جمعیت استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه‌مند و توانمند برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم