Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@04:12:49 GMT

فیلم/خانه بخت سردار شهید علی شفیعی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۸۹۹۸

فیلم/خانه بخت سردار شهید علی شفیعی

شهید علی شفیعی از آن دسته انسان های پاک و ساده زیستی بود که در شب عروسی اش هم این سادگی را رعایت کرد، او در خانه ی یکی از همرزمانش مراسم ازدواجش را گرفت.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان"شهید علی شفیعی از آن دسته انسان های پاک و ساده زیستی بود که در شب عروسی اش هم این سادگی را رعایت کرد، او در خانه ی یکی از همرزمانش مراسم ازدواجش را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایتی از مراسم عروسی ساده شهید علی شفیعی را در کلیپ زیر مشاهده کنید.

۱۴۰۰ يکشنبه ۵ ارديبهشت | ساعت:10:08 دانلودDownload کلیدواژه: راه آرمان آرمان کرمان شهید ازدواج شهید علی شفیعی مراسم ازدواج خانه بخت سردار شهید اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار موشن گرافیک/ دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان فیلم/ نبویان: روحانی نگذاشت سفرهای نوروزی ممنوع شود فیلم/ نبویان: این دولت توان اداره کشور را ندارد فیلم/ درگیری مخالفان نتانیاهو و پلیس صهیونیستی ​فیلم/مناجات باخدا در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید علی شفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار استان یزد، منصور زارع اظهار کرد: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

کد خبر 749182

دیگر خبرها

  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش