Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:56:13 GMT

کشف ۱۰۹ فقره سرقت و اطفاء حریق واحد مسکونی در تالش

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۰۳۷

کشف ۱۰۹ فقره سرقت و اطفاء حریق واحد مسکونی در تالش

سرهنگ حسین جمال‌دار فرمانده انتظامی تالش روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۰۹ فقره سرقت طی فروردین ماه در این شهرستان کشف شده و ۱۰ قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و ۱۸ قلم داروی قاچاق نیز توقیف شده است.

وی با اعلام معرفی ۷۰ سارق دستگیر شده به محاکم قضایی، افزود: پلیس تالش در فروردین ماه در برخورد با متخلفان و هنجارشکنان، ۳۴ دستگاه موتورسیکلت و ۷۰ دستگاه خودرو را نیز به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، بی‌نظمی در عبور و مرور، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از برگزاری چهار جلسه ارتباط مستقیم با مردم در فروردین ماه به منظور شنیدن مشکلات انتظامی شهروندان و افزایش مشارکت های مردمی در پیشگیری از وقوع جرم خبر داد.

اطفاء حریق منزل مسکونی 
مسئول مرکز آتش‌نشانی تالش روز یکشنبه اعلام کرد: شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ و ۴۴ دقیقه یک خانه مسکونی در بلوار امام رضا نرسیده به میدان کبوتر شهر هشتپر دچار آتش سوزی شد.

نادر گوزلی افزود: ۶ کامیون اطفاء حریق ایستگاه های شماره ۱و ۲ هشتپر و جوکندان با ۱۵ آتش نشان به محل اعزام و آتش در ساعت ۱۰ و ۴۵  دقیقه مهار شد.

وی ادامه داد: سقف چوبی منزل مسکونی به طور کامل سوخته و علت حادثه و میزان خسارات آتش سوزی از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

مسئول واحد آتش نشانی تالش گفت: در ۲ ایستگاه آتش نشانی این شهرستان ۲۷ نیرو با چهار دستگاه کامیون آتش نشانی و یک دستگاه کامیون آبرسان مشغول کار و خدمت هستند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها آتش نشانی اطفای حریق سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تالش کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی اطفای حریق سرقت آتش نشانی اطفای حریق سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تالش کشفیات اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد