Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:14:41 GMT

گرگان بر بام بسکتبال ایران/به امید موفقیت در آسیا

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۱۳۹

گرگان بر بام بسکتبال ایران/به امید موفقیت در آسیا

گروه استان‌ها- شهرداری گرگان در مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم پرافتخار مهرام تهران را شکست دهد و برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، تیم شهرداری گرگان توانست در یک بازی دراماتیک، پرهیجان و نفس گیر در چهارمین بازی مرحله فینال با نتیجه 110 بر 103 تیم مهرام تهران را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای نخستین بار است که تیم بسکتبال شهرداری گرگان توانسته عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند و در سه دوره نیز نایب قهرمانی لیگ را تجربه کرده است.

تیم شایسته گرگان در تالار بسکتبال آزادی و در سه دهم ثانیه، همه چیز را به تساوی کشاند تا در وقت اضافه، برنده این ماراتن سخت مشخص شود و در نهایت این تیم شهرداری گرگان بود که توانست فقط با یک شکست به قهرمانی لیگ امسال دست پیدا کند.

گرگان، مهد و پایتخت بسکتبال در کشور بوده و خیلی‌ها این شهر را با تیم بسکتبال و هواداران متعصب و پرشورش می‌شناسند. شب گذشته که گرگان توانست قهرمانی مسابقات را کسب کند تا کنون هواداران این تیم در فضای حقیقی و مجازی، بی وقفه در حال شادی و بیان احساسات‌شان هستند.

تیمداری شهرداری در لیگ برتر بسکتبال، شاید از نظر مالی چند میلیارد تومان برای شهرداری گرگان هزینه داشته اما طبق گفته‌های شهردار، بسکتبال نه فقط یک ورزش بلکه پروژه‌ای اجتماعی است که نشاط و شادابی را برای شهر به ارمغان آورده است.

شاهین‌طبع: 2 سال دنبال این قهرمانی بودیم/ امیدوارم شرایط بسکتبال گرگان بهتر شودعلی‌نژاد: فینال لیگ بسکتبال، جدال جذابی بودلیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان در وقت اضافه قهرمان شد/ چهارمین جام برای شاهین‌طبع

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان پس از قهرمانی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال با صدور پیامی کسب این عنوان را تبریک گفت. "  کسب عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال لیگ برتر کشور بر جامعه بزرگ ورزش استان، بازیکنان و مسئولان و مربیان سخت کوش تیم شهرداری گرگان مبارک باد.

اینجانب ضمن خداقوت به همه اعضای تیم و تبریک کسب این قهرمانی که باعث شادی مردم عزیزمان شد، امیدوارم در تمام صحنه‌های ورزشی دیگر کام مردم شریف و ورزش دوست استان گلستان با عناوین قهرمانی شما دلاوران شیرین‌تر شود".

هادی حق شناس، استاندار گلستان هم کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر بسکتبال را " پاداش طرفداران" این تیم دانست. استاندار گفت: "  این قهرمانی پاداش طرفدارانی است که در فصل جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستند لذت واقعی را در کنار تیم محبوبشان حس کنند اما هیچ گاه از هواداری و غیرت شان نسبت به تیم شهرداری گرگان کاسته نشد و در چهارمین پیکار فینال لیگ برتر بسکتبال ایران در مواجه با تیم پرافتخار مهرام تهران موفق به پیروزی و قهرمانی لیگ در تالار بسکتبال آزادی تهران شدند".

وی ابراز امیدواری کرد قهرمانی تیم شهرداری گرگان طلیعه‌ای بر موفقیت های آتی تمام تیم های ورزشی گلستان در سال 1400 باشد.

نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز هرکدام در پیام‌های جداگانه‌ای کسب عنوان قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را در لیگ برتر تبریک گفتند و بر حمایت از این تیم تأکید کردند.

سالار عقیلی، خواننده خوب و مطرح کشورمان نیز که پیش از بازی چهارم در رختکن تیم گرگان حضور پیدا کرده بود، قهرمانی تیم گرگان را به همه هواداران این تیم تبریک گفت.

تیم شهرداری گرگان، نماینده بسکتبال کشورمان در رقابت‌های آسیایی است و از حالا باید خودش را برای کسب نتایج خوب در این بازی‌ها آماده کند.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال عنوان قهرمانی قهرمانی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشتند.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال در خصوص این بازی ها و همچنین حضور خودش در تیم ملی گفت: تا جایی که بتوانم به تیم ملی و تیم باشگاهی کمک کنم بازی می کنم. همانطور که از من خواسته شده بود تلاش کردم هم در داخل زمین و هم در بیرون از زمین به بازیکنان جوان تیم کمک کنم. این قهرمانی تلاش همه بازیکنان و کادر فنی بود که به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

جام جهانی فوتسال اواخر تابستان جاری آغاز خواهد شد. وی درخصوص شرایطی که تیم ملی برای کسب موفقیت در جام جهانی نیاز دارد گفت: شما بازی های آسیایی را دیدید. فوتسال واقعاً پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. در جام جهانی هم قطعاً کار سختی در پیش خواهیم داشت اما تفکر ما و کادر فنی این است همه تیم ها را شگفت زده کنیم. اما فقط پتانسیل انسانی نمی تواند این اتفاق را رقم بزند.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم موفقیت های خود را تکرار کنیم امکانات زیادی نیاز است. ۳ ماه تا جام جهانی زمان داریم و از مسوولین خواهش می کنم امکانات را در اختیار کادر فنی قرار دهند که بتوانیم با بردهایی که در جام جهانی کسب خواهیم کرد دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی در خصوص نخستین قهرمانی وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: من از مدت های پیش با وحید شمسایی هم بازی بودم و به عنوان بازیکن توانسته بودیم قهرمان آسیا شویم و اکنون خوشحالم که توانستیم دوباره به قهرمانی برسیم.

کد خبر 6092372

دیگر خبرها

  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا