Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:12:19 GMT

شاهین‌طبع: امیدوارم شرایط بسکتبال گرگان بهتر شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۷۰۱۳

شاهین‌طبع: امیدوارم شرایط بسکتبال گرگان بهتر شود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مدعی شد او و گرگانی دو سال تلاش کردند تا به قهرمانی لیگ برتر بسکتبال دست یابند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان در مورد پیروزی تیمش مقابل مهرام در بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال و قهرمانی در این رقابت‌ها اظهار داشت: بازی پایانی فینال، یک‌ مسابقه فوق‌العا‌ده خوب‌ از نظر فنی و جذاب برای تماشاگران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حساسیت مسابقه باعث شده بود تیم‌ها در زمانی از بازی، اشتباهاتی داشته باشند، اما این دیدار برای پایان لیگ‌ خوب بود. چنین مسابقاتی می‌تواند به ‌پیشرفت تیم ملی ایران نیز کمک‌ کند.  

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره ارزیابی خود از مسابقات این فصل لیگ‌ برتر نیز گفت: به خاطر کرونا، مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار شد و تیم‌های شهرستانی مانند شهرداری گرگان، ذوب‌آهن، نفت آبادان و حتی بندرعباسی‌ها، هواداران‌شان را همراه خود نداشتند. با این حال، تیم‌ها با این‌ مسئله کنار آمدند و‌ خوشبختانه فصل به پایان رسید.

 

شاهین‌طبع افزود: ما هواداران خود را در سالنی که همیشه پنج تا شش هزار‌ نفر تماشاگر داشت در کنار خود نداشتیم و برای تیم‌های شهرستانی این‌ موضوع سخت است. خوشحالم که به قهرمانی رسیدیم و این مهم را به هواداران تیم شهرداری که به صورت مجازی ما را حمایت کردند و‌ مسئولان  که حامی تیم بودند، تبریک‌ می‌گویم. امیدوارم شرایط بسکتبال گرگان نیز بهتر شود.

 

وی با تشکر از حمایت‌های هواداران‌ گرگانی گفت: واقعا شرمنده همه هواداران خون‌گرم شهرداری گرگان هستیم. ما سال گذشته هم صدرنشین بودیم، اما ‌مسابقات نیمه‌ تمام ماند. امسال یکدل بودیم که قهرمانی را به هواداران خود تقدیم ‌کنیم. ما دو سال در پی این قهرمانی بودیم.

 

بسکتبال لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان مهران شاهین طبع (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان مهران شاهین طبع سرمربی شهرداری گرگان شاهین طبع تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت و با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسید.

شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و حالا ۲ تیم در تعداد پیروزی‌ها یک بر یک شدند و باید یکبار دیگر مقابل هم به میدان بروند.

دیدار سوم فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در بیروت لبنان برگزار و قهرمان مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند