Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@16:41:02 GMT

اردیبهشت تهران تابستانی شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۱۵۹

اردیبهشت تهران تابستانی شد

اداره‌کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز /پنجم اردیبهشت/ و فردا دمای هوای تهران بین ۳۰ تا ۳۲ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد انتظار می رود. 

همچنین در بعضی ساعات‌ با افزایش ابر در نیمه شمالی استان گاهی توام با رگبار و رعد و برق و در مناطق مرتفع و مستعد احتمال بارش تگرگ و در بخش های جنوبی وزش باد شدید به همراه گرد و خاک احتمال می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در روزهای دوشنبه و سه شنبه وضعیت جوی استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات بارش های رگباری دور از انتظار نیست.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای یکشنبه ۳۱ و ۱۸، دوشنبه ۳۲ و ۱۷، سه شنبه ۳۱ و ۱۷ و چهارشنبه ۳۰ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

فرودگاه امام خمینی با ۳۴ درجه و فیروزکوه با هشت درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

لینک کوتاه: asriran.com/003HAz

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6090998 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • آفتاب گرم اردیبهشت در مازندران
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی