Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@08:35:25 GMT

قتل نوزاد دو ماهه با کوبیدن سرش به میز +عکس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۳۶۴

قتل نوزاد دو ماهه با کوبیدن سرش به میز +عکس

مادر و پدرقاتلی که با کوبیدن سر نوزاد 2 ماهه شان به میز او را به قتل رسانده بودند دستگیر شدند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، متهمان " آمانداگرین"29 ساله و "لامونت دانیل باکاس "31 ساله توسط ماموران پلیس پنسیلوانیای آمریکا دستگیر شدند.
به گزارش پلیس این زوج که معتاد هستند پس از دستگیری اعتراف کردند که قتل فرزندشان تحت تاثیر مواد مخدر بوده و کنترلی روی رفتار خود با نوزاد نداشته اند وهنگامیکه فرزندشان مدام گریه می کرده آنها نیز عصبانی شده و دست به چنین کاری زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین اطلاعات موجود نشان میدهد که کالبد شکافی های انجام شده نشان داد که نوزاد بر اثر ضربه به جمجمه اش و شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی جان سپرده است.
سخنگوی پلیس بیان کرد که این زوج قاتل بدون آزادی مشروط و بدون  قرار وثیقه راهی زندان شدند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور