Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: واقعه صحرای طبس نه یک واقعه ساده و فراموش شدنی بلکه شاهد مثالی ارزنده بر اثبات قدرت فائقه الهی است.

حمید ملانوری در پیامی به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس با یادآوری این کلام امام خمینی (ره) که "شن‌ها در طبس مأمور الهی بودند" ادامه داد: وقتی ۴۱ سال پیش، شن‌ها در صحرای طبس، ابابیل شدند و مأموریت یافتند تا راه بر سپاه ابرهه زمان ببندند و نقشه‌های آمریکاییان را در عملیات پنجه عقاب نیروی دلتا درهم شکنند، به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) "اولین باری بود که دخالت نظامی در این مناطق انجام گرفت" اما ثابت کرد "کشور عزیز و ملت بزرگ و منطقه‌ تاریخی ما، آزمایشگاه چه تجربه‌های بزرگی است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: واقعه صحرای طبس، نه یک واقعه ساده و فراموش شدنی بلکه شاهد مثالی ارزنده بر اثبات قدرت فائقه الهی بود که "وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ" و نشان داد وقتی نظامی بُن مایه الهی و اسلامی دارد، تمام امدادهای غیبی قیام خواهند کرد تا در اثبات حقانیت و دفاع از آن، همه مکر و دسیسه‌های دشمنان را به خودشان برگردانند، چرا که "وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرِینَ‌".

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: گرامیداشت و یادآوری ماجرای رسوایی استکبار در میدان‌های مصاف با ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی، ضرورتی انکارناپذیر برای شناساندن چهره واقعی دشمنانی است که در طول تاریخ، همواره برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند اما به لطف حضرت باری‌تعالی و با اتحاد و همبستگی مردم همیشه در صحنه، هماره تجربه‌ای جز شکست عایدشان نشده است.

وی یادآور شد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید اسلام "محمد منتظر قائم"، شهید سرافراز این واقعه تاریخی و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای اسلام، از درگاه حضرت احدیت سربلندی مسلمین جهان را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت دارم. امید که در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (حفظه الله)، ادامه دهنده راه شهدا و شاهد اضمحلال بیش از پیش مستکبران و ستم‌پیشگان جهان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی واقعه طبس صحرای طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگران در تأمین مسکن، اراضی قابل واگذاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، بر اساس معرفی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر به خانواده‌های شاهد و ایثارگر واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، زمین را بر اساس ضوابط بنیاد مسکن و دستورالعمل‌های مربوطه به خانواده‌های شاهد و ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم بر روی اراضی مسکونی، تسهیلات مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کد خبر 6097902

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله ارتش مصر باستان
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور