Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:53:21 GMT

ساماندهی پایانه مسافری ارومیه ضروری است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۹۵۴۴

ساماندهی پایانه مسافری ارومیه ضروری است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دیدار با شهردار ارومیه با اشاره به ماموریت‌ها و وظایف گسترده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: بخشی از این وظایف در شهرستان ارومیه ارتباط مستقیم با سیستم شهرداری دارد که از جمله آن خدمات قابل ارائه در پایانه‌های بار و سیمان و مسافربری و همچنین ورودی شهر است که باید در جهت توسعه کمی و کیفی این خدمات ارتباط تنگاتنگی با شهرداری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پایانه مسافربری ارومیه در شأن مردم و مسافران این شهرستان نیست، ادامه داد: ضروری است نسبت به ساخت یک پایانه جدید یا یک بنای جدید برای پایانه فعلی اقدام و در طراحی آن نیز مکان مناسبی برای نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان رکن اساسی خدمات رسانی به مسافران و همچنین محل استراحت برای رانندگان درنظر گرفته شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با پیشنهاد عقد تفاهم نامه در موضوعات مربوط به راهداری، ساماندهی ورودی شهر ارومیه و حریم راه اظهار کرد: این شهر دارای ۱۱ ورودی بوده که از این تعداد ۹ ورودی، معبر اصلی بوده و ضروری است برنامه ریزی برای جمع آوری نخاله‌های ساختمانی انباشت شده در این مبادی انجام شود.

شکری درخصوص انتقال میدان میوه و تره بار به محلی در مجاورت پایانه بار جهت نزدیکی محل عرضه و تقاضای میوه و تره بار با هدف جلوگیری از ترافیک ناوگان سنگین در محدوده شهری ارومیه و افزایش ایمنی تردد‌های درون شهری تاکید کرد.

در این دیدار برای تشکیل کارگروه رسیدگی به موارد مطروحه و عقد تفاهم نامه فی مایین بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایانه مسافربری راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شهردار سبزوار روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک سبزوار گفت: مطالعات طرح ساماندهی ورودی این شهر با هدف زیباسازی، کاهش سوانح رانندگی و استفاده از ظرفیت عبور زائران امام رضا (ع) انجام می شود.

میثم حسین‌آبادی افزود: کمربندی جنوبی سبزوار در حوزه وظایف اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است، اما شهرداری سبزوار برای ساماندهی ورودی شهر به این طرح مهم در خارج از چهارچوب وظایف ذاتی خود ورود کرده است. 

حسین آبادی گفت: ساماندهی وضعیت آشفته ورودی شهر، کاهش تصادفات رانندگی، استفاده از ظرفیت عبور سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر از سبزوار و رونق اقتصاد گردشگری از مهمترین چشم‌اندازهای این طرح است. 

دیگر خبرها

  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران