Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دکتر عیدی معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان با حضور در باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با مهندس مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، در این دیدار دو طرف با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمان، با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان، در حوزه مسائل فرهنگی، ورزشی و مسئولیت‌های اجتماعی بحث و تبادل نظر نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه که حبیب الله ناظریان معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، احسان بعیدی رئیس اداره ارتباطات سازمان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن نیز حضور داشتند.

عیدی معاون شهردار با آرزوی موفقیت روز افزون برای باشگاه ذوب آهن اصفهان و مهندس فریدونی گفت در مسائل فرهنگی یک بخش عظیم بر دوش ورزش و ورزشکاران است و ایجاد نشاط در جامعه و هواداران نیز خود یک مقوله فرهنگی تأثیرگذار می‌باشد. پاسداشت الگوهای ورزشی و تأثیر فرهنگی ورزش بر مردم نشان از اهمیت ورزش دارد که باشگاه ذوب آهن بخش بزرگی از این مسئولیت را در جامعه اصفهان برعهده دارد و قابل تقدیر است

باشگاه‌هایی مانند ذوب آهن می‌توانند با زبان لطیف‌تر و گسترده‌تر در عرصه بین المللی حضور یافته و زبان گویای فرهنگ ایران باشند و ما آمادگی گسترش همکاری در همه حوزه‌ها را با باشگاه ذوب آهن داریم.

فریدونی مدیرعامل باشگاه هم با تشکر از حضور صمیمانه عیدی و هیئت همراه در باشگاه ذوب آهن اصفهان، با تاکید بر لزوم رویکرد فرهنگی در ورزش گفت به دنبال آن هستیم که نقش فرهنگی باشگاه نیز پررنگ‌تر از همیشه گردد و از ابتدای حضور اینجانب در باشگاه، تاکید اینجانب و مجموعه هیئت مدیره شرکت، مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و هیئت مدیره باشگاه بر انجام امور فرهنگی و ورزشی توأمان و ایجاد روحیه پهلوانی و اخلاق همزمان با کسب جایگاه مناسب در عرصه ورزش کشور و بین الملی بوده است

مطمئناً از این پس مجموعه ذوب آهن در بحث ورزش همگانی و فرهنگی هم بیشتر از قبل دیده خواهد شد، ایجاد نشاط بیشتر در بین عموم مردم و بخصوص هواداران ذوب آهن از دیگر اهداف ماست.
ناظریان معاون سازمان هم با تاکید بر نقش باشگاه در عرصه فرهنگی و ورزشی کشور، گفت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آماده همکاری با باشگاه در تمامی زمینه‌ها است و در صورت نیاز، امکانات لازم برای آقایان و بانوان ورزشکار نیز در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت.

همچنین در این دیدار مقرر شد یک تفاهم نامه فرهنگی، ورزشی بین باشگاه ذوب آهن و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به امضا برسد.

عیدی در پایان به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان و پاسداشت فعالیت‌های فرهنگی باشگاه ذوب آهن یک تابلو کاشی با نقش چوگان از اساتید برجسته کشور را به مهندس فریدونی اهدا نمود.

کد خبر 489160

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه ذوب آهن ورزشی شهرداری سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| شهردار اصفهان راننده تاکسی برقی شد!

در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان، شهردار اصفهان راننده تاکسی برقی شد!

کد خبر 750019

دیگر خبرها

  • فیلم| شهردار اصفهان راننده تاکسی برقی شد!
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی