Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:51:59 GMT

توسعه بیش از ۱۰۰ هکتاری شهرک‌های صنعتی در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۰۶۶۱

توسعه بیش از ۱۰۰ هکتاری شهرک‌های صنعتی در استان اردبیل

به گزارش ایرنا،محمد اهلی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی ۲ اردبیل به خبرنگاران  اظهار کرد: یکی از مشکلات شهرک‌های صنعتی استان، کمبود زمین برای سرمایه گذاران است که با تملک و برنامه‌های توسعه‌ای تلاش می‌شود زمین مورد نیاز سرمایه گذاران تامین شود.

وی مساحت شهرک های صنعتی استان را ۱۴۰۰ هکتار ذکر کرد و گفت: در سال‌های اخیر با ورود چشمگیر سرمایه‌گذاران به شهرک‌های صنعتی مواجه هستیم و به همین دلیل توسعه شهرک‌های صنعتی یکی از برنامه‌های اولویت دار این شرکت در سال جدید و سال‌های آتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از جمله برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت در سال جدید را تملک ناحیه صنعتی اصلاندوز مغان  و توسعه ناحیه صنعتی رضی مشگین شهر اعلام و ابراز امیدواری کرد با توسعه و ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید بتوان زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان را تسهیل کرد.

اهلی ادامه داد: از میان ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی استان اردبیل در ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی امکان واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران وجود دارد و عملیات آماده‌سازی زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران  در ۲ ناحیه صنعتی دیگر نیز آغاز شده است.

وی سهم شهرک صنعتی ۲ اردبیل و نواحی صنعتی پارس آباد، مشگین‌شهر و نیر را در میزان واگذاری‌ها قابل توجه دانست و گفت: این واگذاری ها در سایه اعطای مشوق‌ها به سرمایه‌گذاران بوده است.

اهلی اضافه کرد: افزایش واگذاری‌های زمین نشان می‌هد میل و رغبت سرمایه گذاران بخش خصوصی  به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان بیشتر شده و این امر نوید بخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان خواهد بود.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید اشتغال پایدار اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید اشتغال پایدار سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران جهش تولید اشتغال پایدار اردبیل اخبار کنکور شهرک های صنعتی استان سرمایه گذاران استان اردبیل ناحیه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان امروز از هتل صخره ای خرم آباد بازدید کرد

دکتر ابوطالب شفقت در این بازدید گفت: پیمانکار از امروز کارگاه ساخت این طرح مهم زیرساختی را فعال کند و دستگاههای متولی نیز موظفند در اسرع وقت جاده دسترسی و زیرساخت های اب و برق وگاز و تلفن را فراهم کنند.

طرح احداث هتل صخره ای خرم آباد در هه هفتاد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۰۰ متز مربع  آغاز شده و به دلیل برخی موانع نیمه کاره مانده است.

دکتر ابوطالب شفقت در بازدید از این طرح گفت:مدیریت استان آماده همکاری با سرمایه گذاران و خیران برای کمک به توسعه استان است.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان