Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@04:28:42 GMT

جوایز دو جشنواره بین‌المللی برای عکاسان ایرانی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۱۰۵۱

جوایز دو جشنواره بین‌المللی برای عکاسان ایرانی

عکاسان ایرانی از دو جشنواره بین‌المللی بنگلادش و بوسنی و هرزگوین جوایزی کسب کردند.   به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، در پنجمین دوره مسابقه بین المللی «یادبود محفوظ الله» 2021 که در چهار بخش آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، گردشگری و طبیعت در کشور بنگلادش برگزار شد، عکس «نماز در مناطق جنگی» از احمد خطیری مدال طلا انجمن FIP، عکس «موزیکال» از امیرحسین یوسفی کیساری روبان افتخار FIAP (روبان فدراسیون بین المللی هنر عکاسی)، عکس «پدربزرگ» از کیارنگ علایی روبان افتخار انجمن عکاسی GPU  و عکس «مادر» از وی روبان افتخار انجمن عکاسی FIP را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این جشنواره که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و PSA برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش‌های مختلف جشنواره شامل سید احسان مرتضوی، کیارنگ علایی، احمد خطیری، محمد استکی، حمید محمد حسین زاده هاشمی، امیرحسین یوسفی کیساری، میرعلی پرندک و فريدون دليری پذیرفته شدند.   همچنین در پنجمین دوره جشنواره بین المللی «عکس چشم انداز» 2021 در کشور بوسنی و هرزگوین که در چهار بخش آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، گردشگری و طبیعت برگزار شد، عکس ‌های «قله نور» از مهدی پارسائیان و «زندگی ساده» از سید احسان مرتضوی موفق به کسب دیپلم افتخار جشنواره شدند.    در این جشنواره نیز که زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و PSA برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) در بخش‌های مختلف جشنواره شامل مهدی پارسائیان، سید احسان مرتضوی، علی سامعی، حمید محمد حسین زاده هاشمی، احمد سامعی، علیرضا سیری، فاطمه معینی فر و میرعلی پرندک پذیرفته شدند.   فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها مؤسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است، در سال ۱۹۴۶ پایه‌گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.   این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ مؤسسه ملی در ۵ قاره می‌رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که نماینده رسمی فیاپ در ایران «کلوپ عکس فوکوس» است.   لینک کوتاه: asriran.com/003HBR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فدراسیون بین المللی هنر عکاسی فیاپ در ایران برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود

دریافت 19 MB کد خبر 6097802

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان