Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید محسن میرهادی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به همکاری شهرداری قم با مرکز بهداشت برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، گفت: ارتباط و هماهنگی مناسبی در این زمینه وجود دارد و به جدیت در حال دنبال کردن خواسته‌های مرکز بهداشت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه از هرگونه تجمع در آرامستان‌ها جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: طوری برنامه‌ریزی‌شده که برنامه‌های خاکسپاری در قطعات مختلف در بازه‌های صبح و عصر به‌منظور کاهش تجمعات صورت گیرد.

او ادامه داد: تنها مشکل در این زمینه تجمعات خانواده‌های فوتی‌های غیرکرونایی است که این خانواده‌ها به‌شدت مقاومت می‌کنند که محدودیت‌هایی در این زمینه نیز با حضور نیرو‌ها در نظر گرفته‌شده است.

میرهادی با اشاره به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پایانه‌های مسافربری و حمل‌ونقل عمومی، عنوان کرد: در پایانه‌ها استفاده از ماسک و دوری از هرگونه تجمع الزام است و این موضوع به‌شدت رصد، پایش و تذکر داده می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر تعطیل بودن کامل بوستان‌ها و ممانعت از ورود افراد، یادآور شد: پرداخت الکترونیک در ۸۰ درصد تاکسی‌های شهری انجام‌گرفته است و مابقی نیز در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم آرامستان های قم شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پساب غسالخانه باغ‌رضوان اصفهان تصفیه می شود
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند