Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@15:35:46 GMT

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۱۲۵۳

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در خرم آباد

طولابی، با اشاره به تعطیلی گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ برای کنترل بیماری کرونا، گفت: طی بازرسی های انجام شده ۱۵ واحد متخلف پلمب و ۳نفر از صاحبان اصناف به دادسرا معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جعفر طولابی»، امروز(5اردیبهشت)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تعطیلی بازار تا پایان هفته جاری ادامه دارد و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار خرم آباد با اشاره به افزایش نظارت بر تعطیلی بازار، افزود: در این راستا تاکنون 15 واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت گشت های ویژه کنترل و نظارت بر تعطیلی گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ شهر خرم آباد، ادامه داد: با نظارت های صورت گرفته در این ایام نیز به صاحبان یک هزار و ۶۸۰ واحد صنفی در خرم‌آباد تذکر داده شد.

 

طولابی خاطرنشان کرد: در راستای نظارت های صورت گرفته و عمل به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از صاحبان ۳۵ واحد تعهد اخذ و ۲۵ مورد اخطار صادر شده است.

 

فرماندار خرم آباد یادآور شد:  ۳ نفر از صاحبان اصناف نیز برای سپری کردن مراحل قانونی به دادسرا معرفی شده اند.

 

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلمب واحدهای صنفی پلمب بازار خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی ماهشهر از مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد