Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی برگشت برابر تیم الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا  اظهار کرد: ابتدا برای همه مردم دنیا که درگیر ویروس کرونا هستند آرزوی سلامتی دارم، به ویژه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از جمله «حمید جاسمیان»، برای او آرزوی سلامتی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هواداران خود تشکر می‌کنم که همیشه همراه ما بودند. درست است که جای هواداران در ورزشگاه‌ها خالی است، اما از راه دور آن‌ها انرژی مثبت دادند.   

مربی تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا در این ۲ مسابقه هم به دنبال پیروزی هستند، گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی بوده و ما همیشه از مساوی و باخت بدمان می‌آید و از آن‌ها متنفر هستیم. همیشه تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذاریم. بازیکنان ما واقعا جنجگو هستند و با نهایت تعهد کارشان را انجام می‌دهند. بازی با الوحده را هم خیلی جدی می‌گیریم، زیرا تمام مسابقات برای ما مهم است و این گونه نیست که بازی بعدی خود  را دست کم بگیریم. همه مسابقات در لیگ قهرمانان  آسیا سنگین است و برای هر بازی برنامه ریزی داریم. خیلی مهم است نتیجه بازی را برای خودمان کنیم، زیرا به بزرگ بودن و بردن عادت کرده‌ایم. به هر حال برای هر بازی تلاش کردن و جنگیدن در خون و ژن ما پرسپولیسی‌ها است.

پرسپولیس تیم سایه در آسیا ندارد 

او ادامه داد: پرسپولیس تیم سایه و دوم ندارد که بخواهیم از نفرات دیگری در بازی‌ها استفاده کنیم و همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. شما دیدید که در بازی با گوا با وجود اینکه ۵ تغییر داشتیم، اما تیم ما فوق العاده کار کرد. تک تک بازیکنان برای ما ارزشمند هستند و تاکتیک‌های مختلف را مرور می‌کنیم و  برای هر بازی طراحی خاص خود را داریم. بازیکنان ما فوق العاده تاکتیک پذیر هستند و در قالب تیمی به یک وحدت تاکتیکی مناسب رسیدیم و می‌بینیم هر بازیکنی که در این پازل قرار می‌گیرد بهترین بازی خود را ارائه می‌کند.  

ما نباید جواب آدم های کوچک را بدهیم 

مطهری گفت: بازی آسانی در مسابقات  آسیایی وجود ندارد و کسانی که صحبت از دیدار‌های راحت می‌کنند، به قول بزرگی، واقعا نباید جواب این آدم‌های کوچک را داد و نباید به حرفهای آنها  توجه کرد. ما می‌دانیم تیم‌های حاضر در آسیا فوق العاده هستند و بهترین‌های کشور‌های خود محسوب می‌شوند. تیم گوا هم نهایت تلاش خود را از لحاظ سازماندهی کرد و خیلی منسجم بود و در ۲ بازی اول خود ۲ مساوی گرفت. بازیکنان  گوا  برابر  پرسپولیس نهایت تلاش خود را کردند، اما قدرت سرخپوشان فوق العاده است. همچنین بازیکنان ما با وجود اینکه امکانات کمتری دارند، اما همیشه پر تلاش هستند و باید پای آن‌ها را طلا گرفت که آن قدر مبارزه جویانه و تلاشگر زحمت می‌کشند و  نمایش خوبی را ارائه می‌دهند. اختلاف ۴ گل در بازی با گوا این طور نیست که این تیم هندی ضعیف است، پرسپولیس تیم بزرگی محسوب می‌شود و  این قدرت سرخپوشان را نشان می‌دهد.  

پرسپولیس همیشه بزرگی خود را نشان می دهد 

مطهری درباره اظهار نظر سرمربی الوحده مبنی بر اینکه در بازی رفت نمایش برابری مقابل پرسپولیس انجام داده و کمترین حقشان مساوی بود، گفت: می‌دانید تن کاته و بلان مربیان بزرگی هستند. آنها  به بزرگی پرسپولیس در مصاحبه‌هایشان اشاره کردند. برای نظر تن کاته احترام خاصی قائل هستم، اما پرسپولیس همیشه بزرگی خود را نشان داده و در لحظاتی که باید ضربه نهایی را بزند با تمرکز این کار را انجام می‌دهد. این امر نشان دهنده بزرگی پرسپولیس  است. در بازی رفت مقابل الوحده خیلی هوشمندانه عمل کردیم.

او بیان کرد: دیدار رفت مقابل الوحده شروع کار ما بود و باید با تمرکز عمل می‌کردیم. در روز‌های گذشته هم گفتم در شروع تورنمنت‌ها خیلی مهم است ۳ امتیاز را به دست آوریم و این کار نیاز به تمرکز دارد. همان گونه که برای رانندگی در شب باید تمرکز فوق‌العاده‌ای داشته باشید در دیدار رفت مقابل الوحده با تمرکز زیادی کار کرده و امتیاز خیلی خوبی هم گرفتیم.

مربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز تولد من است و باید از بازیکنان خوب و باغیرتمان، کادر فنی پرسپولیس و هواداران پرشور و با تعصب تیم که برای من پیام فرستادند تشکر و قدردانی کنم. برای آن‌ها آرزوی بهترین‌ها را دارم.

بیشتر بخوانید

ضرورت قرنطینه کامل تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس حمید مطهری لیگ قهرمانان آسیا فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، پرسپولیس میزبان سپاهان در جام حذفی است.

این دیدار همواره حساسیت‌های خاص خودش را داشته و باتوجه به بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم را دارند، بازی برای بازیکنان با انگیزه ویژه‌تری هم دنبال می‌شود.

در پوستر پرسپولیس برای این بازی عیسی آل‌کثیر، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

در این طرح گرافیکی ارونوف و عبدالکریم حسن، دو ستاره خارجی سرخ‌ها به همراه امید عالیشاه حضور دارند. پیشبینی می‌شود همه این بازیکنان در ترکیب ثابت باشند. همچنین در این طرح اوسمار نیز دیده می‌شود که برای اولین بار به عنوان سرمربی در الکلاسیکوی ایران حضور دارد.

دیگر خبرها

  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران