Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@03:36:19 GMT

عمر خربین: بازی با پرسپولیس مهمترین ماموریت ما است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۱۵۶۴

مهاجم سوریه‌ای تیم الوحده اعتقاد دارد دیدار برابر پرسپولیس مهمترین ماموریت این تیم برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است

عمر خربین صحبت هایی را در مورد الاهلی عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، عمر خربین در آستانه دیدار فردای الوحده امارات برابر پرسپولیس گفت:

دستاورد بزرگی در بازی مقابل الریان داشتیم و به پیروزی مهمی دست یافتیم که از نظر روحی قبل از بازی مقابل پرسپولیس اهمیت زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

مسابقه بعدی ما مهمترین ماموریتی است که در این مسابقات داریم. کلید صعود به مرحله بعد در همین بازی است و باید در بالاترین سطح تمرکز باشیم چرا که انتظار می‌رود با یک نتیجه خوب این مسابقه را به پایان برسانیم.

با توجه به غیبت اسماعیل مطر بازیکن شاخص الوحده به نوشته رسانه‌های اماراتی، تن کاته سرمربی الوحده در بازی مقابل پرسپولیس از عمر خربین در پست پشت مهاجم به عنوان جانشین مطر استفاده خواهد کرد.

اسماعیل مطر به دلیل دریافت کارت قرمز در مسابقه هفته چهارم برابر الریان این بازی را از دست داده است. احمد راشد مدافع الوحده دیگر بازیکنی است که دو اخطاره شده و مقابل سرخ‌پوشان حضور ندارد. خمیس اسماعیل هافبک میانی الوحده نیز به همین دلیل شانس حضور در مسابقه دوشنبه شب را از دست داده است.

پرسپولیس برای قطعی شدن صدرنشینی در این گروه تنها به یک تساوی برابر الوحده در پنجمین مسابقه نیاز دارد. شاگردان گل‌محمدی با 12 امتیاز از چهار بازی تنها تیم غرب آسیا هستند که همه امتیازات ممکن را تا این مرحله کسب کرده‌اند در حالی که الوحده با 7 امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاده است. دیدار پرسپولیس و الوحده ساعت 19 فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس برترین های قرن با محمد پنجعلی: طرح 28 ساله ها گذاشتند، معلوم نبود طرح است یا نقشه! استقلال - الدحیل؛ از عملکرد فولبک های تیم تا تصمیمات منطقی تر کادر فنی | تحلیل فنی شکایت باشگاه استقلال از داور بازی با الدحیل تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس به مدت 5 روز / رسمی سکوت تیری آنری شکست: این آرسنال را نمی شناسم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عمر خربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب در بازی خانگی برابر رئال از امتیاز میزبانی استفاده نکرد و 2-2 متوقف شد. بایرن تا دقیقه 83 با نتیجه 2-1 پیش بود ولی وینیسیوس از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد. تیم مونیخی به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی برتری مطلقی برابر رئال داشت، ولی رفته رفته بازی متعادل‌تر شد.

اریک دایر نتیجه پایانی را ناعادلانه خواند و گفت: «نتیجه تساوی اصلا درست و منصفانه نیست و ما باید برنده می‌شدیم. برای ما این مساوی ناامیدکننده بود، به خصوص که 2-1 هم پیش بودیم و کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم. ما شانس‌های گل زیادی خلق کردیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از رئال بودیم. می‌دانستیم رئال چه حریف خطرناکی است و هر لحظه می‌توانند گل بزنند و همین بلا بر سر ما آمد. آنها از دست ما قسر در رفتند.»

دایر در مورد بازی مقابل جود بلینگام گفت: «فکر می‌کنم اولین بار بود مقابل جود بازی می‌کردم. رئال البته فقط بلینگام نیست و بازیکنان بزرگ زیادی دارد. بازی مقابل رودریگو و وینیسیوس واقعا سخت است و همیشه باید مراقب باشید.»

دیگر خبرها

  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت