Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین داستان عین همیشه بود. از لحظه اعلام این خبر که جواد خیابانی گزارشگر بازی برگشت پرسپولیس و گوا شده، موج انتقادات شروع شد. بعد نوبت تشکیل کمپین برای تغییر گزارشگر رسید که خب می‌دانید صداوسیما به هیچ‌وجه تحت‌تأثیر این سوسول‌بازی‌ها قرار نمی‌گیرد. اوج کار هم از زمان آغاز گزارش شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی جواد خیابانی حتی اجازه نفس کشیدن هم به مخاطبان نداد. از موقعیت جغرافیایی گوا در هندوستان بگیرید تا دروازه‌بان گوای هند، زوج شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر و سایر داستان‌ها؛ خیابانی در هر لحظه مشغول شارژ کردن و تغذیه صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی بود.

با این همه شکوهمندترین لحظه در آخرین اثر خیابانی مربوط به گل سوم پرسپولیس می‌شد؛ یعنی جایی که عیسی آل‌کثیر در شروع نیمه دوم با یک حرکت انفرادی زیبا موفق به گلزنی شد، اما خیابانی با سر پایین مشغول اعلام اسامی بازیکنان ۲ تیم بود و اصلا این صحنه را ندید. او زمانی به‌خودش آمد که شادی گل عیسی هم تمام‌شده بود.

بسیار شگفت‌انگیز است که گزارشگری با این همه سابقه هنوز نمی‌تواند احتمال بدهد هر لحظه از بازی می‌تواند آبستن یک اتفاق باشد؛ مخصوصا چنین مسابقه یکطرفه‌ای که تیم حریف حرفی برای گفتن ندارد. بدیهی است که گزارشگر باید باعث افزایش جذابیت مسابقه شود، اما یکی مثل خیابانی درست در مسیر عکس حرکت می‌کند و بخش زیادی از زیبایی‌های طبیعی مسابقه را هم در مسیر زوال قرار می‌دهد

. بعد از بازی با گوا بار دیگر کیفیت کار خیابانی مورد نقد شدید هواداران فوتبال قرار گرفت، اما جنبه تلخ داستان اینجاست که جانشینی هم برای او یا امثال پیمان یوسفی وجود ندارد. بین استعدادهای جدید گزارشگری به ندرت نیروی خوبی دیده می‌شود و این یعنی تا اطلاع ثانوی‌آش همین‌آش و کاسه همین کاسه خواهد بود.

کد خبر 597178 برچسب‌ها جواد خیابانی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جواد خیابانی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس جواد خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است

دریافت 261 MB کد خبر 6089380

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • عکسی از زیرنویس شبکه سه که جلب توجه کرد
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک