Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بختیار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار کرد: اگر خبر دستکاری ارقام بودجه سال ۱۴۰۰ صحت داشته باشد و این تخلف احراز شود، نمایندگان نباید سکوت کنند و باید به احترام مردم و قانون، هیأت رییسه را استیضاح کنند تا دیگر شاهد اقدامات و اختیارات فراقانونی برای شخص یا گروهی خاص نباشیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس دهم بیان کرد: متاسفانه فرهنگ استعفا و احترام به افکار عمومی در کشور ما وجود ندارد و بعضاً دچار برخورد سلیقه‌ای و حتی جناحی با مفاسد و معضلات پیش‌آمده هستیم که اگر بدون اغماض برخورد قانونی لازم انجام شود، شاهد این حجم از تخلفات و فساد در کشور نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فراکسیون پاسخگوی مجلس دهم با انتقاد از رویه نمایشی و شعارگونه برخی از نمایندگان مجلس که لقب انقلابی گری را یدک می‌کشند، گفت: لازمه روحیه انقلابی مبارزه با فساد و عمل به قانون و رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم است ولی متأسفانه مدام شاهد نزاع و درگیری بین دولت و مجلس هستیم که در نهایت به ضرر مردم و کشور خواهد بود و باعث دلسردی بیشتر مردم از مسئولان خواهد شد.

وی در پایان افزود: امیدوارم نمایندگان متخلف پیش از آنکه اقدام قانونی لازم درباره آن‌ها اجرا شود، استعفا دهند وگرنه باید منتظر بمانیم و ببینیم دستگاه‌های نظارتی و قضایی برخورد لازم و قاطع به خرج خواهند داد یا خیر.

برچسب‌ها خوانسار گلپایگان دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوانسار گلپایگان دولت خوانسار گلپایگان دولت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫مجلس۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫مرکز پژوهشها‬⁩ و ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫دولت تردمیلی۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫واقعیت عینی جامعه‬⁩ و ⁧سفره های کوچک شده مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم:

هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم