Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۳۵ قاچاقچی دانه درشت در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای یازدهمین مرحله از طرح ظفر اظهار کرد: امروز اولین مرحله از طرح ظفر در سال ۱۴۰۰ و یازدهمین مرحله از آن در سال از زمان شروع است که از سوی همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا درآمده و در جریان آن عوامل پلیس پیشگیری نیز  همراهی و همکاری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جریان این طرح ۱۲۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و نیز ۳۵ قاچاقچی دانه درشت دستگیر و چهار باند نیز متلاشی شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که ۳۸ دستگاه خودرو و موتور سیکلت از قاچاقچیان کشف و توقیف شد گفت: همچنین ۳۸ نفر از اراذل و اوباش که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته و در کنار آن مرتکب جرایمی نظیر اوباش گری ، خفت گیری، مزاحمت برای نوامیس و ... شده بودند دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه در اجرای این طرح مناطقی همچون هرندی، فرحزاد، شوش ، مولوی ، و .... پاکسازی شدند گفت: همچنین سه باب منزل نیز که به محلی برای توزیع و مصرف مواد مخدر بدل شده بود پلمپ شد.

رئیس پلیس پایتخت ارزش ریالی مواد مخدر مکشوفه را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرد.

رحیمی نسبت به فروش مواد مخدر در فضای مجازی نیز هشدار داد و گفت: یکی از باندهایی که در اجرای این طرح منهدم شد باندی بود که اقدام به فروش مواد مخدر گل از طریق فضای مجازی کرده بود که با رد یابی و انهدام این باند ۱۲ کیلوگرم مخدر گل از آنان کشف شد. پلیس فضای مجازی را نیز  رصد کرده و با موارد اینچنینی با قاطعیت برخورد می کند.

کشف محموله ۴۳۷ کیلوگرمی شیشه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کشف محموله بزرگ شیشه گفت: باندی که قصد داشت تا در پوشش بار یک تریلی اقدام به ورود ۴۳۷ کیلوگرم مخدر شیشه به تهران کند منهدم شد. اعضای این باند که مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده، از همان مبدا تحت نظر و کنترل پلیس قرار داشتند. تا این که در تهران دستگیر شدند.

رحیمی افزود: باندی دیگر نیز که قصد انتقال ۵۷۰ کیلوگرم تریاک و ۵۷ کیلوگرم مخدر گل را داشت منهدم شده و پنج تن از اعضای آن دستگیر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مواد مخدر فروش مواد مخدر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس