Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد سلگی از ارسال نامه ای به دادستان درخصوص عدم اجرای مصوبه کارگروه پسماند توسط دستگاههای متولی جهت مدیریت حمل خودروهای فاضلاب خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، مهرداد سلگی، رئیس اداره محیط زیست نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به علت تخلیه فاضلاب توسط خودروهای لجن کش در حاشیه جاده های منتهی به شهر، کمربندی و رودخانه ها در شهرستان نهاوند و ایجاد چهره نامناسب مقرر گردید هرکدام از اعضای کارگروه پسماند برای رفع این معضل اقداماتی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس جهت مدیریت و ساماندهی ماشین‌های حمل فاضلاب و مسئولیت‌پذیری مالکان و رانندگان آن‌ها و حساسیت‌های محیطی اداره حفاظت محیط زیست نهاوند پس از مکاتبه و پیگیریهای فراوان با بخش خصوصی، سرانجام شرکت عصرسلامت نهاوند موفق شد مجوز مدیریت حمل پساب را اخذ کند.

سلگی بیان کرد: متاسفانه پس از گذشت یکسال از مصوبه کارگروه پسماند بعضی از اعضای کارگروه پسماند هنوز نسبت به پیگیری های وظایف خود اقدامی نکرده اند که این عدم اجرایی شدن مصوبه باعث شد که اداره محیط زیست شهرستان مکاتبه ای با دادستان محترم در خصوص اجرایی شدن مصوبه داشته باشد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نهاوند اظهار داشت: تعدادی خودرو لجن کش در شهرستان نهاوند فعالیت دارند که عمدتا لجن ها را در داخل رودخانه ها و یا کنار جاده ها تخلیه می کنند.

وی افزود: بارها مشاهده شده که خودروهای لجن کش، فاضلاب را بدون هیچ دغدغه ای در حاشیه کمربندی و رودخانه ها رهاسازی می کنند.

سلگی بیان کرد: با توجه به شکایات مردمی نسبت به تخلیه فاضلاب این خودروها در حاشیه رودخانه ها، شهر و کمربندی تعدادی از رانندگان خودروها به دادگاه معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کارگروه پسماند رودخانه ها محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت:نیروهای یگان حفاظت محیط زیست دورود در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان در رودخانه تیره و مار وره ،سه گروه از صیادان غیر مجاز ماهی دستگیر کردند.
کوروش لشنی افزود:از این متخلفان زیست محیطی بیش از ٣٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و متخلفان برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دورود از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه تخلفات زیست محیطی را با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان