Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: کسب سهمیه المپیک نیما عالمیان عیدی خوبی بود و من امیدوارم او در المپیک توکیو هم بتواند نمایش درخور توجه ای داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار رییس و دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: گرفتن سهمیه المپیک نیما عالمیان در آغاز سال عید خوبی برای ورزش بود و من امیدوارم او در المپیک توکیو هم بتواند نمایش درخور توجه ای داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نژاد ضمن ابراز امیدواری از اینکه نوشاد عالمیان هم بتواند همانند برادرش سهمیه بگیرد، گفت: فدراسیونها برای آماده سازی المپیکی های خود اهتمام بیشتری بخرج دهند و هر آنچه که لازم است را برای آنها فراهم کنند. در این راه، وزارت ورزش بصورت جدی پای کار است. اخیرا بودجه لازم به فدراسیون ها تخصیص و تزریق شده و این روند ادامه دارد، مخصوصا برای فدراسیونهای المپیکی تا با آرامش خاطر برنامه های آماده سازی ملی پوشان و اعزام های برون مرزی خود را دنبال کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی همچنین با اشاره به بازیهای آسیایی جوانان که قرار است اواخر آبان ماه در کشور چین برگزار شود، گفت: برای جوانان تنیس روی میز این بازیها فرصت مناسبی برای شکوفایی و خودباوری بیشتر است. طبیعی است وقتی قدرتهای برتر تنیس روی میز در قاره آسیا حضور دارند، مدال آوری دشوار باشد، اما در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توانستیم بعد از ۶۰ سال صاحب مدال برنز این بازیها شویم و نشان دادیم کار ناشدنی در ورزش وجود ندارد. من امیدوارم جوانان تنیس روی میز با استارت قوی در بازیهای آسیایی جوانان، زمینه ساز موفقیت در هانگژو ۲۰۲۲ شوند.

در این جلسه همچنین، مهرداد علیقارداشی گزارشی از روند حضور ملی پوشان در مسابقات گزینشی المپیک در منطقه آسیای میانه که به منجر به اخذ سهمیه نیما عالمیان شد را ارائه داد، گفت: سال ۱۴۰۰ فدراسیون سال پرکاری دارد که جدا از بازیهای آسیایی جوانان، شهریور ماه پیکارهای قهرمانی بزرگسالان آسیا و مهر ماه قهرمانی نوجوانان و جوانان را پیش رو داریم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز همچنین ضمن تقدیر از حمایت های وزارت ورزش، گفت: با وجود شرایط کرونایی موفق شدیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی رقابتهای لیگ تنیس روی میز را با حضور ۸ تیم در آقایان و ۶ تیم در بخش بانوان برگزار کنیم که چهار تیم در هر بخش به مرحله پلی آف رسیدند. فینال لیگ آقایان و بانوان بعد از ماه مبارک رمضان و در دو زمان متفاوت خرداد ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازیهای آسیایی نیما عالمیان تنیس روی میز وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه" ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد را در اختیار داشته در آخرین بازی فصل خود برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای ایتالیا باید به مصاف لوبه برود.

تیمی که بتواند پیروز از میدان خارج شود می تواند سهمیه کاپ اروپا را از آن خود کند تا حداقل در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشند. هر دو تیم برای سهمیه لیک قهرمانان اروپا بسته شده بودند که در گرفتن سهمیه ناکام شدند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا که در این فصل در این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد در چند بازی گذشته تیمش عالی کار کرده و حالا میخواهد در آخرین بازی فصل خود با این تیم با خاطره ای خوش به اردوی تیم ملی والیبال ایران بیاید.

امین اسماعیل نژاد احتمالا از فصل آینده در لیگ لهستان و در یکی از تیم های معتبر این لیگ به میدان خواهد رفت. او حالا با تجربه ای که از مسابقات سوپر لیگای ایتالیا به دست آورده می تواند ستاره تیم ملی والیبال ایران را در لیگ ملتهای والیبال باشد.

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران