Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین از برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه استان قزوین خبر داد.

حجت‌الاسلام علی معبودی یکشنبه ۵ اردیبهشت در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج در نشست خبری که در فضای مجازی برگزار شد اظهار کرد: از ۶ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج نام‌گذاری شده و امسال نیز برنامه‌های متعددی طبق سال‌های گذشته اجرایی می‌شود با این تفاوت که به علت شیوع کرونا بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی و از راه دور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: ما در این هفته ۳۰۰ عنوان برنامه اجرا خواهیم کرد که این تعداد توسط معاونت عقیدتی، معاونت سیاسی، بسیج کارگری، کارمندی و فرهنگیان اجرا خواهد شد.

معبودی بیان کرد: برگزاری جلسات انس با قرآن، اهدای خون، مسابقه کتاب‌خوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری نشست‌های علمی و آزاداندیشی از شاخص‌ترین برنامه‌های حکمت مطهر در تمام رده‌ها است که به لطف خداوند در هفته عقیدتی در جهت تبیین اندیشه و در سطح پایگاه‌ها برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌ها به‌صورت محدود و با حضور در فضای باز برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه در سطح استان، تجلیل از فعالان فرهنگی و عرصه تولید، تجلیل از خانواده شهدای عرصه تعلیم و تربیت، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از کادر درمان به‌عنوان مدافعان سلامت از مهمترین عناوین این برنامه‌ها خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت انتخابات و حضور مردم در این اتفاق عظیم سیاسی و نظریه شهید مطهری در خصوص مردم‌سالاری دینی، بررسی شاخص‌های مسئول در تراز انقلاب اسلامی و تبیین آن‌ها برای مردم، اندیشه ناب شهید مطهری در تربیت معنوی و اخلاق در جامعه، مبارزه با فساد در بستر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، شناخت فتنه‌ها و شناخت رفتار دشمن در برابر آرمان‌های انقلاب اسلامی و جایگاه تعلیم و تربیت در سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: انتخابات برای ما و دشمن بسیار حائز اهمیت است دشمن می‌خواهد ببیند با توجه به مشکلاتی که مربوط به ناکارآمدی مسئولین است آیا مردم پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند؟

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوی افزود: نفس حضور مردم برای دشمن پیام دارد و اگر مردم در این جهت دقیق و با بصیرت حاضر نشوند اسباب شادی دشمن را فراهم می‌کنند از سوی دیگر توجه دشمن به این مسئله است که مردم به چه کسی رأی می‌دهند.

معبودی در پایان بیان کرد: شهید مطهری می‌گوید جمهوری اسلامی از دو بخش قالب و معنا تشکیل شده است و مردم‌سالاری دینی همین دین و اندیشه او بوده که به این مرحله رسیده است؛ ما نیز باید این مسئله را برای مردم بیان کنیم و مردم را به مردم‌سالاری دینی که راه سعادت است دعوت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه استان سیاسی در سپاه هفته عقیدتی ولی فقیه شهید مطهری برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی هفته هلال احمر ۳۰ عنوان برنامه در استان سمنان اجرایی خواهد شد، ابراز داشت: آغازگر برنامه‌ها طبق روال معمول غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های جان باختگان راه امام راحل و انقلاب است.

وی ضمن بیان اینکه فردا سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه هلال احمر میزبان رسانه‌ها و خبرنگاران است، افزود: جزئیات اقدامات و برنامه‌های هلال احمر طی یک سال گذشته از طریق اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه رژه خودرویی برای فردا سه شنبه برنامه‌ریزی شده است، ابراز داشت: دوره دوازدهم مسابقه استانی دادرس نیز طی امروز و فردا برگزار می‌شود.

درخشان بابیان اینکه تشریح برنامه‌های هلال احمر در نماز جمعه برای عموم مردم دیگر برنامه مهم است، در ادامه تصریح کرد: در میعادگاه نماز جمعه ایستگاه سلامت سنجش فشار خون نیز دایر خواهد بود.

وی از برگزاری مانور سراسری پناه گیری در مدارس با محوریت خانه‌های هلال برای روز ۲۳ اردیبهشت خبر داد و افزود: هدف از این برنامه توجه دانش آموزان و انتقال آگاهی غیر مستقیم به خانواده‌ها پیرامون روش صحیح پناه گیری هنگام بحران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، انجام طرح نیابت، برگزاری اردوی توان افزایی و مانور بهداشت و درمان و اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم تنها بخشی از برنامه‌های مهم هفته هلال را در بر دارد.

کد خبر 6098150

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه