Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:24:48 GMT

روند زورگویی دشمن رو به اتمام است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۲۸۰۳

روند زورگویی دشمن رو به اتمام است

معاون هماهنگ کننده سپاه روند زورگویی دشمن را رو به اتمام دانست و گفت: وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها نتیجه عبرت نگرفتن از اشتباهاتشان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرتیپ محمدرضا نقدی روز یکشنبه در آیین رونمایی از کتاب «سماع شن‌ها» در سخنانی با بیان اینکه بیشتر از ۴۰ سال است که با شرورترین نظام تاریخ بشریت یعنی آمریکا روبرو هستیم که از هیچ جنایتی در حق کشورهای مختلف کوتاهی نکرده است، گفت: تجربه ۴۰ سال مقاومت پیروزمندانه ایران در مقابل آمریکا و عملکرد ایران اسلامی در مقاومت مقابل استبداد جهانی تبدیل به درس و عبرت بزرگی برای آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه علت پیروزی‌های ملت ایران علیه آمریکا را اتصال مردم به قدرت الهی دانست و گفت: نخ تسبیح همه موفقیت‌ها و پیروزی‌های شگفت‌انگیز ملت ایران در نتیجه اتصال مردم به قدرت الهی است و دشمن باید از مقاومت ملت ایران عبرت بگیرد تا به شکست‌های خود پایان دهد.

نقدی تلاش‌های دشمن را در عرصه‌های مختلف شکست خورده خواند و تصریح کرد: امروز هم آمریکای مستکبر پس از شکست‌های پی در پی، قصد کلاهبرداری و پایمال کردن حقوق ملت شریف ایران را دارد؛ ملت ایران درس بزرگی را در انتخابات به آمریکا خواهد داد و سناریو و حیله‌های آمریکا شکست خواهد خورد.

وی روند زورگویی دشمن را رو به اتمام دانست و افزود: وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها نتیجه عبرت نگرفتن از اشتباهاتشان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه به اهداف زورگویی و تجاوز بی‌نتیجه آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: اهداف آمریکا از حضور در منطقه به هیچ وجه اقتصادی نبوده و چین بدون یک پایگاه نظامی در دنیا در حال سبقت از آمریکا در زمینه اقتصادی است.

نقدی اضافه کرد: نتیجه و برآیند ایجاد پایگاه‌های نظامی آمریکا روبرو شدن رییس جمهوری آمریکا با خشم مردم جهان و اعتراضات آنها است.

وی با بیان اینکه هفتاد سال عملکرد ارتش آمریکا هیچ نتیجه‌ای جز بی آبرویی، افول اقتصادی و افول امنیتی برای ملت آمریکا نداشته است، ادامه داد: اگر آمریکا خواهان استفاده اقتصادی از منطقه است باید بساط ارتش خود را از منطقه جمع کرده و منطقه را ترک کند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران سپاه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

وی در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر پرداخت سهام عدالت متولدین امسال هم اظهار کرد: در این خصوص موضوع باید از طریق سخنگوی دولت پیگیری شود.

کد خبر 6090963 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است