Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:18:11 GMT

مراسم احیا شب های قدر در استان قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۴۵۳۶

مراسم احیا شب های قدر در استان قزوین برگزار می‌شود

منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این موضوع که مراسم شب‌های قدر با رعایت کلیه پروتکل‌ها در استان قزوین برگزار خواهد شد اظهار کرد: با توجه به رنگ بندی قرمز کرونایی در کلیه شهرهای استان قزوین این مراسم صرفاً در فضای باز برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: مدت زمان برگزاری مراسم احیا شب‌های قدر حداکثر دو ساعت می‌باشد و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه نظارت لازم به جهت برگزاری قانونمند مراسم همراه با پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین اذعان کرد: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه به صورت استثنا در این سه شب اعمال نمی‌گردد.

وی ادامه داد: رعایت فاصله حداقل ۵/‏۱ متر توسط شرکت کنندگان در مراسمات مورد تاکید است و امیدواریم شهروندان عزیز نهایت همکاری را در این زمینه داشته باشند.

حبیبی تبیین کرد: مراقبین بهداشتی به منظور راهنمایی و کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسمات در کنار شب زنده داران خواهند بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: یقیناً مسئولین هیئات مذهبی، ائمه جماعات، مداحان و امنای مساجد در کنار استغاثه و شب زنده داری توجه ویژه ای به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت مردم داشته باشند.

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی، مساجد، هیئات و مداحان در دورانی که کرونا شیوع یافته است بیشترین همکاری را با ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا داشته‌اند.

حبیبی در خاتمه گفت: انشاالله با دعای مردم در شب‌های پرفضیلت قدر هر چه سریع‌تر جامعه بشریت از شر این ویروس خطرناک رهایی یابد.

کد خبر 5197519

منبع: مهر

کلیدواژه: شب های قدر شیوع کرونا منوچهر حبیبی ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا واکسن کرونا بوشهر گرگان کمک مومنانه محدودیت های کرونایی اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناوه ماه مبارك رمضان محمد علی حق بین استان قزوین شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال

مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ - ازبکستان، ششم خردادماه در سمرقند برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴- ازبکستان روز یکشنبه ۲۶ می (۶ خردادماه) در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در شش گروه ۴ تیمی در شهر‌های تاشکند، اندیجان و بخارا از ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر (۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه) برگزار می‌شود.

مراحل آماده سازی برای اولین تورنمنت فیفا به میزبانی آسیای مرکزی ادامه دارد.

۲۴ تیم حاضر در مراسم قرعه کشی حضور خواهند داشت که در میدان تاریخی و دیدنی رجستان سمرقند - یک میراث جهانی یونسکو از سال ۲۰۰۱ به نمایش گذاشته می‌شود. پس از هنگ کنگ (۱۹۹۲)، چین تایپه (۲۰۰۴) و تایلند (۲۰۱۲)، ازبکستان چهارمین عضو AFC خواهد بود که میزبان جام جهانی فوتسال فیفا است.

ترکیب ۲۴ تیمی جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

افغانستان، آنگولا، آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، فرانسه، گواتمالا، جمهوری اسلامی ایران، قزاقستان، لیبی، مراکش، هلند، نیوزلند، پاناما، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، تایلند، اوکراین، ازبکستان و ونزوئلا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود