Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:17:05 GMT

قطعی آب در پاتاوه و سادات محمودی شهرستان دنا

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۴۸۹۴

قطعی آب در پاتاوه و سادات محمودی شهرستان دنا

قطعی چند روزه آب آشامیدنی در روستاهای باگ، گزدون و شترخون بخش پاتاوه شهرستان دنا گلایه‌هایی را به دنبال داشته است که دلایل آن را رئیس آب و فاضلاب شهرستان دنا توضیح داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس روستانشینان بخش سادات محمودی و بخش پاتاوه شهرستان دنا از قطعی چند روزه آب آشامیدنی در روستاهای خود ابراز گلایه کردندو اذعان دارند که هیچ مسیولی پاسخگوی انها نبوده و به مشکل آنها رسیدگی نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آب و فاضلاب شهرستان دنا در این خصوص گفت: پمپاژ آب برای روستاهای  به صورت نوبتی از ساعت ۷ صبج تا ۱۷ متعلق به روستای باگ، گزدون و شترخون بوده، و از ساعات ۱۷ الی ۷ صیح متعلق به حوزه سادات محمودی و روستاهای دوره و روایتی و بنستان خواهد بود.

خوشنود علت کمبود آب در روستاهای نامبرده را انشعابات غیر مجاز توصیف کرد و گفت: آبیاری سیفیجات و باغات با آب لوله کشی و انشعابات غیر مجاز باعث قطعی آب در روستاهای شترخون و اطراف ان شده است.

وی بیان کرد: در برنامه داریم با اکیپی به منظور شناسایی انشعابات غیر مجاز به مناطق روستایی رفته و مشکل را حل کنیم.

رییس آبفای دنا گفت: مخزن ۱۰۰ مترمکعبی احداث کرده ایم که به محض تامین اعتبار و بهره برداری پمپاژ آب برای روستاهای حوزه سادات محمودی ، روشتی، لما، بنستان و بخش پاتاوه روستاهای باگ، گزدون و شترخون حل خواهد شد.

خوشنود تاکید کرد: ۳۰ لیتر آب تولیدی در ثانیه جوابگوی ۳ هزار خانوار است، در روستاهای ذکر شده نیز باتوجه با تعداد خانوارها حدود ۵ برابر آب تولید می شود و کمبودی در تامین آب نیست ولی انشعابات غیرمجاز در روستاها باعث قطعی آب و نرسیدن به برخی خانوارها می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سادات محمودی شهرستان دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان با موضوع شهادت اندیشمند مجاهد آیت الله شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته مقام معلم سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی در این مراسم برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه