Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:02:02 GMT

قیمت ویزای انگلیس چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۵۱۴۸

قیمت ویزای انگلیس چقدر است؟

در ادامه قیمت ویزای انگلیس در آژانس هواپیمایی ستاره ونک را به همراه خدمات این آژانس معرفی می‌کنیم.

به گزارش برنا، وجود کارگزاران مختلف که هرکدام مبالغ مختلفی را پیشنهاد می‌کنند ممکن است برای متقاضیان ویزای انگلیس نگران کننده باشد. از این رو در این مطلب می‌خواهیم به تمامی سوالات شما در زمینه قیمت ویزای انگلیس، اعتبار ویزا و مدت زمان صدور آن پاسخی روشن و واضح بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس خواندن این مطلب را از دست ندهید.

دریافت معتبرترین ویزاهای دنیا پروسه حساس دارد و انتخاب یک کارگزار مطمئن برای ویزای انگلیس، ویزای کانادا و وقت سفارت آمریکا مهمترین مسئله‌ای ست که متقاضیان ویزا باید در انتخاب آن دقت داشته باشند. کارگزار مجرب هزینه معقول و منطقی را در مقابل خدمات دقیق و بدون نقص به شما ارائه می‌دهد. در بازار شلوغ ویزای انگلیس و ... آژانس هواپیمایی ستاره ونک با داشتن کارشناسان خبره می‌تواند تمامی انتظارات شما را در زمینه ویزا، دریافت وقت سفارت‌ها و پیکاپ پاسپورت برآورده کند. در ادامه قیمت ویزای انگلیس در آژانس هواپیمایی ستاره ونک را به همراه خدمات این آژانس معرفی می‌کنیم.

قیمت ویزای انگلیس

دریافت وقت سفارت انگلیس از تهران، امارات، ترکیه و ارمنستان انجام می‌شود. با توجه به این مسئله قیمت ویزای انگلیس به انتخاب محل انگشت نگاری و نوع ویزا (6 ماهه، 2 و 5 ساله) بستگی دارد. بر همین اساس:

هزینه ویزای ۶ ماهه انگلیس با خدمات پر کردن فرم سفارت، بارگذاری مدارک و پرداخت وجه ۳۰۰ دلار است. هزینه ویزای ۲ ساله انگلیس با خدمات پر کردن فرم سفارت، بارگذاری مدارک و پرداخت وجه ۶۸۰ دلار است. هزینه ویزای ۵ ساله انگلیس با خدمات پر کردن فرم سفارت، بارگذاری مدارک و پرداخت وجه ۱۱۲۰ دلار است. هزینه ویزای ۱۰ ساله انگلیس با خدمات پر کردن فرم سفارت، بارگذاری مدارک و پرداخت وجه ۱۴۶۰ دلار است. هزینه‌های ذکر شده جهت تکمیل فرم و واریزی وجه سفارت می‌باشد. هزینه تور به متقاضیانی که امارات، ترکیه و ارمنستان را برای انگشت نگاری انتخاب کرده‌اند اضافه می‌شود. هزینه انگشت نگاری در تهران با توجه به نوع ویزا، مانند مبالغ فوق + 30 دلار می‌باشد.

خدمات آژانس هواپیمایی ستاره ونک مربوط به ویزای انگلیس

ا- مشاوره رایگان توسط کارشناسان ویزا

کارشناسان ویزا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک با توجه به شرایط، به شما خواهند گفت که ارائه کدام مدارک در دریافت ویزای انگلیس تاثیر مثبت دارد.

2- تهیه مدارک مورد نیاز

پس از مشاوره، متقاضی بایستی مدارک را به صورت کامل و دقیق تهیه کرده و جهت بررسی نهایی در اختیار کارشناسان ویزا قرار دهد. نکته مهم اینکه تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شود. (ترجمه به درخواست متقاضی می‌تواند توسط آژانس هواپیمایی یا شخص متقتضی به دارالترجمه تحویل داده شود)

3 – پر کردن فرم سفارت توسط کارشناسان ویزا

فرم ویزای انگلیس باید به طور دقیق، کامل و مطابق با مدارک ارائه شده تکمیل شود. هر گونه مغایرت در اطلاعات فرم و مدارک رد شدن ویزا را در پی خواهد داشت. از این رو کارشناسان ویزا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک فرم ویزای انگلیس را به طور صحیح تکمیل خواهند کرد.

4- واریزی وجه سفارت توسط کارشناسان ویزا

واریزی وجه سفارت انگلیس به صورت آنلاین انجام می‌شود. کارشناسان ویزا واریزی را انجام داده و متقاضیان رسید پرداختی را همراه با سایر مدارک در روز انگشت نگاری به سفارت تحویل می‌دهند.

5- رزرو وقت سفارت در مکان مورد نظر متقاضی

در نهایت وقت انگشت نگاری در محل مورد نظر متقاضی (تهران، امارات، ترکیه یا ارمنستان) گرفته می‌شود.

6- حضور متقاضی در روز و ساعت تعیین شده در محل انگشت نگاری

متقاضی باید در روز و ساعت تعیین شده به همراه تمامی مدارک و برگه واریزی وجه در سفارت حضور پیدا کند.

اعتبار ویزای انگلیس

ویزاهای انگلیس به باتوجه به شرایط و درخواست متقاضی و البته تصمیم افسر سفارت به صورت 6 ماهه، 2، 5 و 10 ساله صادر می‌شود. تمامی ویزاها چند بار ورود بوده و دارندگان آن می‌توانند تا پایان اعتبار ویزا هر چند بار که می‌خواهند به بریتانیا سفر کنند.

نکات مهم

دارندگان ویزای 2، 5 و 10 ساله در هر بار ورود فقط 6 ماه می‌توانند در انگلیس اقامت داشته باشند. پس از 6 ماه باید خاک انگلیس را ترک کرده و مجددا به این کشور وارد شوند. دارندگان ویزای انگلیس می‌توانند به مکزیک، پاناما، کوبا، جامائیکا، پرو، بلاروس، ایرلند شمالی، ولز و اسکاتلند هم سفر کنند.

مدت صدور ویزای انگلیس

به طور معمول مدت زمان صدور ویزای انگلیس بین ۱۵ تا ۳۰ روز طول می‌کشد. البته مدت اعلام شده جهت مشخص شدن جواب ویزا، با توجه به تصمیم سفارت ممکن است کمتر یا حتی بیشتر به طول بیانجامد.

نکته مهم: انتخاب محل انگشت نگاری تاثیری در روند جواب ویزای انگلیس ندارد.

جهت دریافت ویزای انگلیس، ویزای کانادا و وقت سفارت آمریکا با کارشناسان ویزا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره 88880000-021 تماس بگیرید.

این مطلب رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویزای انگلیس ویزای کانادا وقت سفارت آمریکا ستاره ونک کارشناسان ویزا انگشت نگاری هزینه ویزای واریزی وجه وقت سفارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد