Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی پیش انفجار در یک منزل در خیابان صدا و سیما شهرستان جهرم منجر به آسیب دیدن ساختمان این منزل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، دقایقی پیش انفجار در یک منزل در خیابان صدا و سیما شهرستان جهرم منجر به آسیب دیدن ساختمان این منزل شد که تاکنون دو نفر توسط تیم‌های امدادی از زیر آوار خارج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌رضا نظری شهردار جهرم گفت: متاسفانه ظهر امروز شاهد تخریب دوباب منزل مسکونی در خیابان صداوسیما جهرم بودیم.   از همان لحظات اولیه گروه‌های امدادی برای امدادرسانی و آواربرداری در محل حاضر بوده‌اند.   تاکنون دو نفر از زیر آوار خارج شده‌اند و هم‌اکنون یک فرد دیگر نیز در حال خارج شدن از زیر آوار توسط تیم‌های امدادی است.   جستجو برای یافتن افراد دیگر و ایمن سازی محیط ادامه دارد.   نظری شهردار جهرم در تکمیل خبر فوق گفت: خوشبختانه دقایقی پیش دو مصدوم دیگر نیز توسط تیم‌های امداد و نجات از زیر آوار خارج شده‌اند.   هر ۴ مصدوم به اورژانس جهرم برای طی مراحل درمانی تحویل داده شده و هنوز آواربرداری ادامه دارد.   از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود در منازل خود بمانند و از عزیمت به محل حادثه خودداری کنند.   عدم ازدحام در آن محل کار را برای سازمان‌ها و مراکز امدادی آسان‌تر می‌کند و از هرگونه حادثه احتمالی دیگری نیز جلوگیری خواهد شد.   رحمانیان مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم گفت: انفجار در یک منزل مسکونی در شهرک انقلاب متاسفانه یک فوتی داشته است.   رحمانیان ادامه داد: تا کنون نیز 3 مصدوم از زیر آوار خارج شده اند.   علت حادثه بعد از تحقیقات لازم اعلام خواهد شد و فعلا اولویت امدادرسانی به مصدومان است.   انتهای پیام/ر

 

منبع: دانا

کلیدواژه: زیر آوار خارج شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری

یک مسؤول فلسطینی تاکید کرد طی ماه میلادی گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۲۸ عملیات تخریب را علیه ۳۳ تاسیسات در کرانه باختری انجام داد.

به گزارش ایسنا، مؤید شعبان، رئیس مرکز مقاومت در برابر شهرک سازی در گزارش ماهانه درباره اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی طی ماه آوریل ۲۸ عملیات تخریب را علیه ۳۳ تاسیسات انجام داد که از جمله آن هشت منزل مسکونی و سه منزل غیرمسکونی بود. این عملیات تخریب در استان‌های قدس، طولکرم، اریحا و الخلیل انجام شد. همچنین ارتش اسرائیل اخطاریه‌هایی را درباره تخریب ۱۸ منزل و تاسیسات را در استان‌های رام الله، البیره، سلفیت و الخلیل ارسال کرد.

طبق گزارش روزنامه القدس العربی، این مسؤول فلسطینی گفت: نیروهای اشغالگر ۸۹۵ اقدام متجاوزانه و شهرک نشینان ۳۴۷ اقدام متجاوزانه را انجام دادند. تجاوزات شهرک نشینان در استان‌های نابلس، رام الله و الخلیل به شهادت پنج شهروند منجر شد.

وی افزود: ماه میلادی گذشته شاهد تشدید خطرناک حملات شهرک نشینان با حمایت نیروهای رژیم اشغالگر بودیم. آنها غیرنظامیان را در ۳۶ شهرک و روستای فلسطینی از شمال تا جنوب هدف قرار دادند. این تجاوزات منجر به سوختن کامل ۳۶ منزل و سوختن جزئی ۳۳ منزل دیگر شد. همچنین در این تجاوزات بیش از ۵۷ خودرو به آتش کشیده شدند و ویرانی گسترده‌ای در املاک و تاسیسات شهروندان به بار آمد.

این مسؤول گفت: مقامات رژیم صهیونیستی ۱۷۲ دونم (واحد مساحت) از اراضی شهروندان در روستای عرب التعامره در شرق استان بیت لحم را برای گسترش مرزهای شهرک سیدی بار در منطقه العقبان مصادره کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • تخلیه آب از ۱۳۰ منزل مسکونی در استان اصفهان
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است