Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@14:34:18 GMT

پرسپولیس بهترین تیم غرب آسیا است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۶۲۱۳

پرسپولیس بهترین تیم غرب آسیا است

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اشپیتیم آرفی در خصوص شرایط خط حمله پرسپولیس در چهار بازی اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:

وضعیت خط حمله پرسپولیس عالی است. پرسپولیس صرف نظر از شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و مهدی ترابی، مهدی عبدی و مهدی مهدیخانی را هم دارد. فراموش نکنیم که سال گذشته همین عبدی جوان چقدر برای پرسپولیس گل‌های حساسی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

البته از روی بازی با گوا نمی‌شود خیلی در مورد مسائل فنی صحبت کرد. واقعا گوا تیم ضعیفی بود و اصلاً در کلاس لیگ قهرمانان آسیا نبود. من نمی‌دانم فوتبال هند به این اندازه ضعیف است یا گوا تیم ضعیفی بود. واقعاً یک تیم لیگ یک ایران هم می‌توانست این تیم ضعیف را شکست بدهد. هرچند چیزی از قدرت پرسپولیس کم نمی‌شود و همه می‌دانیم که پرسپولیس بهترین تیم غرب آسیا است.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش مغانلو و آل کثیر زوج خوبی در خط حمله پرسپولیس هستند یا خیر، گفت:

وقتی این دو بازیکن کنار هم گل می‌زنند یعنی زوج خوبی هستند اما خودم ترجیح می‌دهم که در خط حمله یک بازیکن بلند قد و یک بازیکن سرعتی باشند مثل خط حمله استقلال.

آرفی افزود:

شهریار مهاجم خوبی است و به اصطلاح خیلی خوب بدن می‌گذارد و از فضا استفاده می‌کند اما از پای راستش نمی‌تواند استفاده کند. او هرچه می چرخد تلاش می کند تا با پای چپش شوت کند، به خاطر همین باید یک بازیکن مخالف او کنارش باشد تا بتواند این ضعف را پوشش بدهد.

وی درباره عملکرد امید عالیشاه در خط حمله پرسپولیس تاکید کرد:

عالیشاه مهاجم تخصصی نیست اما فوق العاده است. در هر قسمتی از زمین که باشد بهترین عملکرد را دارد و در خط حمله عالی است ولی فقط چون یک مهاجم تخصصی نیست نمی‌تواند در گل زدن موفق باشد اما در کل بازیکن بسیار باکیفیتی است.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان در خصوص تاثیر ترابی روی خط آتش پرسپولیس گفت:

او بازیکن فوق العاده‌ای است و فقط باید بیشتر گل بزند. او در مسئله موقعیت سازی بسیار عالی است در طول بازی موقعیت‌های فراوانی را ایجاد می کند. خوشبختانه «یحیی گل‌محمدی» تیم کاملی را جمع کرده و در حال حاضر پرسپولیس بهترین تیم غرب آسیا است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اشپیتیم آرفی مهدی ترابی خط حمله پرسپولیس خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ، مهاجم آلومینیوم اراک از ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل می‌کرد و کادرفنی و هواداران آلومینیوم انتظار گل‌های بیشتری از او داشتند.

این مهاجم مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز نیمکت نشین بود اما در دقایق پایانی و وقتی آلومینیوم با دو گل عقب بود به زمین فرستاده شد. جالب اینکه در زمان ورود او به زمین بسیاری از هواداران آلومینیوم از این تعویض ناراضی بودند.

با این حال شروین بزرگ پاس گل اول را به لیموچی داد و با گلزنی بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. همچنین او با زدن گل سوم در وقت‌های اضافه دوباره اختلاف را به حداقل رساند و امید را به اردوی اراکی‌ها بازگرداند.

این بازیکن که در مس کرمان هم شاگرد مجتبی حسینی بوده، در دو دوره بهترین گلزن جام حذفی شده و حالا مهارت خود در گلزنی را مقابل پرسپولیس در یک هشتم نشان داد. مجتبی حسینی نیز از تلاش و خستگی ناپذیری او برای رسیدن به این روز تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس