Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:56:59 GMT

رضایت خبرنگار مطالبه‌گر از مدیر هتاک صمت خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۶۶۱۵

رضایت خبرنگار مطالبه‌گر از مدیر هتاک صمت خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، عقیل رحمانی خبرنگار مطالبه‌گر روزنامه قدس در خراسان رضوی که مورد اهانت یکی از مدیران سازمان صمت استان قرار گرفته بود از حق خود گذشت.

مدیر خاطی با حکم مقام قضایی بازداشت شد اما خبرنگاری که به او توهین و تعرض شده بود به احترام ماه رمضان با مراجعه به دستگاه قضایی رضایت خود را از آن مدیر خاطی اعلام کرد و باعث رهایی او از بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی با بیان این مطلب اظهار کرد: خبرنگاران همیشه سمت مردم هستند و ما منافع شخصی نداشته و نداریم و بنابراین در این موضوع با وجود بی‌حرمتی و برخورد ناشایست صورت گرفته از حق خودم گذشتم اما قطعا به نمایندگی از افکار عمومی از مطالبه‌گری و طرح پرسش‌های خودمان ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم.

این خبرنگار روزنامه قدس افزود: آخرین مسئله‌ای که بنده درباره سازمان صنایع استان شنیده بودم و باعث برخورد تند و توهین این مدیر بازرسی صمت استان شد شائبه استفاده شخصی از خودروهای بیت المال بود در حالی‌که برخی بازرسان شریف صمت به خصوص در روزهای اخیر نیازمند خودرو برای سرکشی‌های مداوم از اصناف هستند.  

پیش از این خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی خواستار توبیخ و برکناری مدیر هتاک صمت استان و پوزش از اصحاب رسانه شده بود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرنگار روزنامه قدس خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست