Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@01:02:05 GMT

الزام دستگاه های اجرایی به مستندنگاری طرح های بزرگ

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۶۹۳۰

الزام دستگاه های اجرایی به مستندنگاری طرح های بزرگ

به گزارش یکشنبه ایرنا، در توییت سید عباس صالحی آمده است: در جلسه امروز هیات دولت، آیین نامه الزام دستگاههای اجرایی به مستندنگاری سینمایی طرح های بزرگ و پروژه های مهم کشور به تصویب رسید. 
با سپاس از هیات دولت، این مصوبه علاوه بر ثبت ماندگار دستاوردهای خلاقانه، فرصتی برای سینمای مستند ایران است. 
توسعه ملی را در قاب سینما خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه  در جلسه امروز هیات دولت،  اصلاحیه آئین‌نامه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به تصویب رسید و ضمن رفع اشکال هیات تطبیق مجلس شورای اسلامی، هم‌چنان  الزام چاپ آگهی در روزنامه‌های کثیر الانتشار باقی ماند.

برچسب‌ها سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینما سید عباس صالحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینما اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از محل ورود سیلاب به طرح نهضت ملی مسکن نهبندان گفت: به دنبال بارش های شدید دو روز گذشته، ما شاهد بروز سیلاب هایی در سطح استان بودیم.

او با بیان اینکه طی دو روز گذشته به دنبال وقوع سیل در استان، خسارت هایی را در شهرستان های خوسف، نهبندان و طبس داشتیم، افزود: خسارت های جدی به زیرساخت های محورهای مواصلاتی و مزارع کشاورزی، آغل ها، محل نگهداری دام ها و نیز قنوات را شاهد بودیم.

عباس زاده با اشاره به هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران، بیان کرد: سیل هفته گذشته و این هفته با کمک نیروهای امدادی و عملیاتی مدیریت شد اما حجم خسارت های وارده به زیرساخت ها قابل توجه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: تمامی امکانات استان و شهرستان های مختلف برای حل مشکلات و به ویژه بازگشایی محورهای ارتباطی بسیج شدند.

بیشتر بخوانید

نجات جان مادر باردار در نهبندان

او با بیان اینکه تا پایان امروز و فردا عملیات بازگشایی تمامی محورهای مواصلاتی انجام خواهد شد، ادامه داد: مهمترین معضل ما در نهبندان، آبگرفتگی سایت مسکن ملی بود  که با تدابیر فنی، عملیاتی و اجرایی دستگاه های متولی برای ایجاد سیل بند امیدواریم این مشکل تکرار نشود.

عباس زاده با ذکر این نکته که خسارت راه ها و واحدهای مسکونی به موقع ارزیابی می شود، تصریح کرد: پیگیری های لازم برای جبران خسارت ها و تمهیدات برای رفع مشکلات اندیشیده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: اجرای دو طرح بزرگ برای مدیریت بحران در نهبندان از جمله احداث سد تغذیه ای بندان و چاهداشی که دو مصوبه سفر رئیس جمهور است، در دستور کار است.

عباس زاده اظهار کرد: سدهایی که از گذشته احداث شده بود در مدیریت سیلاب بسیار اثرگذار بوده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در ارزیابی اولیه برآورد شد که خسارت به محورهای مواصلاتی، مزارع و قنوات نهبندان قابل توجه است و بعد از ارزیابی دقیق اطلاع رسانی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • دستمزدم برای «فسیل» هم به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان نبود!
  • دستمزدم برای «فسیل» به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان هم نبود!
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد