Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:00:01 GMT

تکذیب ثبت نام برای واکسن کرونا در گلستان و چند خبر کوتاه

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۶۹۵۳

تکذیب ثبت نام برای واکسن کرونا در گلستان و چند خبر کوتاه

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت که خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی با محتوای "مراجعه حضوری به مراکز خدمات جامع سلامت برای ثبت نام واکسن کرونا در استان" صحت ندارد. 

دکتر علی باقری گفت: به‌زودی شیوه‌نامه اصلی انجام واکسیناسیون عمومی از کانال‌های رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فرماندار آزادشهر گفت: در سال گذشته بخش خصوصی مبلغ ۳۲۳ میلیارد ریال درحوزه گردشگری این شهرستان سرمایه‌گذاری کرد که با اجرای طرح‌های انجام شده برای ۳۰۰ نفر از جوانان و جویندگان کار فرصت شغلی ایجاد شد.

حمیدرضا ملک حسینی افزود: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آزادشهر سال گذشته به‌ منظور توسعه بخش گردشگری این شهرستان ۱۳ فقره موافقت اصولی، یک فقره جواز ساخت صادر اقامتگاه بوم‌گردی و یک پروانه بهره‌برداری لذاب متقاضیان صادر شده است.

وی اضافه کرد: مجوزهای صادره شده شامل احداث یک هتل، سه مجتمع گردشگری، یک هتل آپارتمان، یک مجموعه تفریحی سرگرمی، یک مجموعه طبیعت‌گردی، یک سفره خانه سنتی، یک زائر سرا و چهار اقامتگاه بوم گردی بوده است.

**

فرماندار کلاله در بازدید از واحد صنعتی تولید ماینر در شهرک صنعتی دهنه، گفت که کارخانه تولید دستگاه ماینر با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر در مرحله دریافت پروانه بهره‌برداری است و هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.

محمد ابراهیمی تودرواری اظهار داشت: این کارخانه پس از راه‌اندازی دستگاهی تولید می‌کند از نمونه خارجی آن به لحاظ مصرف برق و استخراج رمز ارزها بهتر خواهد بود.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی متوجه حضور یکی از عناصر اصلی و تحت تعقیب قاچاق موادمخدر در این شهرستان شدند و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. 

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: در بررسی بیشتر مشخص شد، متهم به جرم حمل ۵۴۵ کیلوگرم مرفین در شرق کشور تحت تعقیب مراجع قضایی بوده است.

**

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از پلمب ۶۲ واحد صنفی در هفته گذشته خبر داد و گفت: این واحدهای صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند.

علی اصغر اصغری افزود: در این مدت به بیش از هزار و ۸۶۴ واحد صنفی متخلف نیز تذکر داده شد.

**

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از بهره‌مندی ۱۸ هزار و ۷۱۵  خانوار استان در سال گذشته از نعمت گاز طبیعی خبر داد گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۸۷۴ خانوار شهری و هشت هزار و ۸۴۱ خانوار سامن مناطق روستایی بودند.

علی طالبی افزود: ۶۰۹ هزار و ۹۴۰ خانوار در گلستان مشترک گاز هستند که از این تعداد حدود ۳۸۰ هزار و ۱۲۷ در شهرها و ۲۲۹ هزار و ۸۱۲ خانوار نیز در روستاهای استان زندگی می‌کنند.

**

فرمانده انتظامی آزادشهر نیز گفت که ماموران با اطلاع از رجزخوانی و قدرت نمایی ۲ نفر از اراذل و اوباش شهرستان در فضای مجازی که نارضایتی مردم را در پی داشت، پیگیری موضوع را در دستورکار قرار دادند.

سرهنگ سید داوود حسینی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در عملیاتی ضربتی این ۲ متهم با سوابق متعدد شرارت، مزاحمت برای شهروندان و درگیری را شناسایی و دستگیر کردند.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا گردشگری واکسن گلستان انتظامی آزادشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا گردشگری گنبدکاووس ویروس کرونا گردشگری واکسن گلستان انتظامی آزادشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ هادی احمدی، صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر گفت: در این انتخابات ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

احمدی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان، واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز استان در این دور نیز همان راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۶ حوزه انتخاباتی و ۷ نماینده دارد، اضافه کرد: در دور اول انتخابات، تکلیف ۵ حوزه و ۶ نماینده مشخص و اعتبارنامه‌ها به وزرات کشور ارسال شد.

احمدی گفت: فقط در حوزه گنبدکاووس، انتخابات به دور دوم کشیده شد که جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، از بامداد پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم