Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:28:43 GMT

کومان: گام بلندی به سوی قهرمانی برداشتیم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۷۱۴۲

کومان: گام بلندی به سوی قهرمانی برداشتیم

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا برتری مقابل ویارئال را گام بلندی به سمت فتح لالیگا توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز و در حالیکه ابتدا دروازه خود را برابر ویارئال باز شده دیده بود، با دبل آنتوان گریزمان موفق به کسب سه امتیاز مهم در خانه حریف شد. رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا در پایان این مسابقه مدعی شد شرایط برای قهرمانی دشوار بوده و تیمش رقبایی قدرتمند در راه رسیدن به این هدف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رونالد کومان گفت: "این پیروزی یک گام بزرگ برای رسیدن به عنوان قهرمانی بود. هر پیروزی گامی رو به جلو و هر مسابقه دشوار است. ما بعد از دریافت گل واکنش خوبی نشان داده و موقعیت های زیادی ایجاد کرده ایم. در بخش پایانی مسابقه خسته شده بودیم، اما باز هم خوب دفاع کردیم. گاهی اوقات حریف قدرتمندی دارید که این کار را برای شما دشوار می کند، اما در نهایت در استادیومی که همیشه بازی کردن در آن دشوار است موفق به کسب پیروزی مهمی شدیم.

 

 

من همیشه از آنتوان گریزمان و عملکردش راضی بوده ام. او در حال پیشرفت و اثربخشی بیشتر بوده و امروز نیز گریزمان نقش مهمی در بازگشت ما به بازی ایفا کرد. این درخشش به گریزمان و ما اعتماد به نفس می دهد و ما به بازیکنانی مانند او نیاز داریم.

 

از نظر من عملکرد فرانکی دی یونگ در بارسلونا بهتر از هلند و آژاکس بوده است. شما نمی توانید هلند را با لالیگا مقایسه کنید. دی یونگ پیشرفت زیادی کرده و فصل بسیار خوبی را سپری می کند. دی یونگ بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا محسوب می شود و اخیرا در امور دفاعی نیز به تیم کمک می کند.

 

می دانیم که اگر در هر شش بازی باقیمانده پیروز شویم ، قهرمان خواهیم شد، اما فکر می کنم رقبایی وجود دارند که شرایط را برای ما پیچیده می کنند و هنوز دیدار مقابل اتلتیکومادرید باقی مانده است."

آنتون گریزمان رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتون گریزمان رونالد کومان سرمربی بارسلونا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس

بلوگرانا قهرمانی را به رقیب سنتی تبریک گفت.

طرفداری | باشگاه بارسلونا قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید تبریک گفت.

دقایقی پیش، با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

باشگاه بارسلونا با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید تبریک گفت. بارسلونا نوشت:

تبریک به رئال مادرید بابت قهرمانیَ در لالیگا.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم