Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر آسیب‌های اجتماعی  بهزیستی استان ایلام هدف از ایجاد مراکز خدمات اورژانس اجتماعی را کاهش و کنترل آسیب‌های عنوان کرد و گفت: میانگین مراجعه ماهیانه به مراکز خدمات اورژانس اجتماعی ایلام در ایلام ۲۰۰ نفر است. - اخبار استانها -

زهرا عبدالهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام،  از فعالیت هشت مرکز اورژانس اجتماعی در سطح استان ایلام خبر داد و گفت: این مراکز در شهرستان‌های مختلف استان فعال و به مراجعین در زمینه‌های مختلف ازدواج، تحصیل و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خدمات‌دهی می‌کنند.

بسیج سازندگی 2 هزار و 440 مورد خدمات به مدد جویان بهزستی ایلام ارائه می‌دهد12900 معلول تحت پوشش بهزستی ایلام قرار دارند+فیلمتحقق برنامه‌های بهزستی ایلام نیازمند مشارکت خیران استرئیس دفتر آسیب‌های اجتماعی  بهزیستی استان ایلام هدف از ایجاد این مراکز را کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: متأسفانه با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور و به تبع در استان ایلام شاهد بیکار شدن برخی افراد در صنوف مختلف و بروز مشکلات مالی برای این افراد هستیم که این امر بدون شک تاثیرات منفی بر رفتار زوجین دارد، به طوری که تعداد مراجعات در زمینه‌های خانواده به این مراکز افزایش ‌یافته است .

وی در پایان به افراد تحت پوشش این مرکز اشاره کرد و گفت: تعداد افرادی که برای حل مشکلات خود به مراکز اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های مراجعه می‌کنند متغیر است اما در ماه حدود 200 نفر به‌طور میانگین از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند می‌شوند و این آمار در مرکز استان به حدود 400 نفر می‌رسد.

عبدالهی در پایان گفت: در شهرستان‌های سیروان، بدره و چوار مراکز اورژانس اجتماعی راه‌اندازی نشده است.

انتهای پیام/180/ز

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خدمات اورژانس اجتماعی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان