Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست صمیمی با جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدگران استان از تلاش های صورت گرفته در عرصه های مختلف اقتصادی تقدیر کرد و اظهارداشت:در وضعیت کنونی کشور و دشمنی های استکبار جهانی باید با نگاه و فعالیت جهادی در عرصه اقتصادی تلاش کنیم تا خداوند نیز به کار و فعالیت ما برکت عطا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: ظرفیت های موجود درسیستان و بلوچستان امیدوار کننده اما موانع پیش رو نگران کننده است بویژه اگر چنین موانعی به استان اختصاص داشته باشد و جزء مواردی باشد که در خود منطقه قابل حل است اما حل نشده باشد.

او  تصریح کرد: در سیستان‌وبلوچستان با محدودیت‌ها و محرومیت‌های تاریخی و خشکسالی هایی مواجه هستیم اما طی جلسات مختلفی که با سرمایه گذاران بومی و غیر بومی داشتیم چنین مطرح کردند که کار در استان سخت و موانع زیادی پیش رو وجود دارد به همین خاطر در سایر مناطق کشور سرمایه گذاری می کنند که چنین چیزی بسیار نگران کننده است و نیاز به ریشه یابی و آسیب شناسی دارد تا بتوان آن را برطرف کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تشکیل کارگروهی متشکل از سازمان جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و استانداری این استان را خواستار شد و افزود: هر چند در پایان کار دولت قرار داریم اما با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، تشکیل چنین کار گروهی و مشخص کردن مشکلات در بخش های مختلف و دسته بندی و اولویت بندی مشکلات یک قدم رو به جلو خواهد بود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: ممکن است بخشی از مشکلات و موانع مربوط به مرکز باشد که در چنین شرایطی باید در مرکز کشور دنبال شود و بخش مربوط به خود استان نیز قابل حل و نیازمند مدیریت قوی می باشد.

آیت الله محامی گفت: اولویت بندی مشکلات گام بعدی است که یک جهت آن تاثیر گذاری و جهت دیگر قابل حل بودن مشکلات است که باید با همت و تلاش دنبال شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان جذب سرمایه گذاران بومی و غیر بومی با همراهی و همکاری دستگاه قضا و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و تصریح کرد: دستگاه های نظارتی باید به همه جهات کار توجه داشته باشند و در ضمن نظارت جدی برای جلوگیری از تخلف، اوضاع و شرایط را سنجیده و در کنار حفظ جنبه های نظارتی هدف اصلی را در رشد تولید و پشتیبانی قرار دهند.

امام جمعه زاهدان اظهارداشت: دستگاه های دولتی زمینه فعالیت نیروهای مردمی را بیش از پیش فراهم و موانع را از سر راه بردارند زیرا کار باید توسط خود مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شود.

او  ادامه داد: باید از کارآفرینان و جوانان پشتیبانی و راه باز شود تا بزرگتر ها دست جوانترها را هم بگیرند و آن ها را نیز رشد دهند.
آیت الله محامی افزود: کار با همه سختی ها و مشکلات موجود و پیگیری های لازم در استان قابل انجام خواهد بود و همت و تلاش همگانی را می طلبد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امام جمعه امام جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز معلم، گفت: علم‌آموزی بدون در نظر گرفتن مسائل اخلاقی ارزش لازم را نداشته و نمی‌تواند برای جامعه مفید باشد.

وی اضافه کرد: در سایه ترویج مسائل اخلاقی و تربیتی انسان‌های با اخلاق، عدالت خواه و خدمت‌گزار حاصل شده که می‌توانند آینده کشور را تضمین کنند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: تربیت این نیرو‌های با ارزش و توانمند جزو رسالت خطیر معلمان و فرهنگیان در نظام جمهوری‌اسلامی است.

عباسی خطاب به دانش آموزان نیز گفت: نوجوانان و جوانان باید نسبت به تاریخ معاصر کشور و سرگذشت انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند و نسبت به رشادت و ازخودگذشتگی‌هایی که برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته، مطلع شوند.

وی فرهنگ و تمدن ایرانی را آمیخته با فرهنگ دینی دانست و افزود: تقویت فرهنگ بومی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی کشور‌های غربی دارد.

در پایان این مراسم از فرهنگیان نمونه شهرستان به مناسبت روز معلم با اهدای لوح قدردانی شد.

امروز ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید مرتضی مطهری است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز بازگردانده می‌شوند