Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ساخته ‌شده با مشارکت ایران و کوبا امروز در اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سعید نمکی، در جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در کاشان با بیان اینکه مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ساخته ‌شده با مشارکت ایران و کوبا امروز در اصفهان آغاز می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته، با همه سختی که داشت، دستاوردهای بزرگی به دست آوردیم و در اوج تحریم حدود ۳۰۰ دستگاه اکسیژن ساز به‌ مراکز درمانی کشور اضافه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متاسفانه گرفتار ساده‌انگاری‌های مستمر هستیم و برنامه اصلی ما آموزش و ارتقاء رعایت پروتکل‌هاست و این مهم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اما اگر فکر کنیم با واکسیناسیون گرفتار نمی‌شویم و همه مشکلات حل می شود فکری ناشیانه است.

 

به گزارش ایسنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: رعایت ناقص پروتکل ها سبب می‌شود همکاران من کف رودخانه ها جنازه جمع کنند.

 

نمکی تصریح کرد: برخی افراد مدعی هستند که ایران در برنامه واکسن عقب است در حالی که از این موضوع درک خاصی ندارم که چرا برخی افراد اینگونه صحبت می‌کنند؛ اما آنچه مهم است اهتمام بر رعایت پروتکل و برخورد با پروتکل ‌شکنان است و نباید با کسی رودربایستی داشته باشیم.

 

‌وی افزود: ما متولی سلامتی همه مردم هستیم به همین دلیل مقابل هر فردی که می‌خواهد پروتکل ها را بشکند باید بایستیم و به مردم آموزش دهیم و از ظرفیت رسانه حداکثر استفاده را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ایران بهداشت درمان و آموزش رسانه کوبا وزیر بهداشت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا