Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@10:33:10 GMT

یک زن و مرد قاتلان جسد ناشناس ملکان بودند + جزییات

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۸۲۸۶

یک زن و مرد قاتلان جسد ناشناس ملکان بودند + جزییات

به گزارش رکنا، مرتضی فرجام پور ؛دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان ملکان: زن و مرد قاتلی که پس از ارتکاب قتل در ۲۰ فروردین ماه امسال متواری شده بودند، به دام افتادند.

وی گفت : روز بیستم فروردین امسال جسدی مجهول الهویه توسط ماموران انتظامی شهرستان ملکان در مسیر فرعی یکی از روستاهای این منطقه کشف و قاتلان نیز متواری شده بودند که پرونده مربوطه در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی فرجام پور ادامه داد : ضابطین قضایی با همکاری و پیگیری های تخصصی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملکان در اولین ساعات کشف جسد، پس از هماهنگی‌ های لازم و صدور دستور قضایی و انجام تعقیب و مراقبت در کمتر از پنج روز در یکی از روستاهای شهرستان ملکان قاتلان را که یک زن و یک مرد بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود : متهمان با صدور قرار قانونی جهت سیر مراحل لازم به زندان مراغه معرفی شدند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل قاتلان اخبار حوادث زن و مرد قاتل شهرستان دستگیر ملکان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون فیلم عکس ایران کرونا قتل بازیگر زن ایرانی تعرض جنسی ازدواج تجاوز شهرستان ملکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان

در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

‌خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها‌، باسکول و… انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

وی در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد