Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شکست 3-2 آاس رم مقابل کالیاری در هفته سی و سوم سری آ، پائولو فونسکا گفتگویی با خبرنگاران داشت. رم در 14 بازی نیم فصل دوم سری آ موفق به کسب فقط 18 امتیاز شده است.

فونسکا در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

به نظرم با رویکرد مناسبی وارد این بازی شدیم. مقابل تورینو برای برد تلاش نکردیم اما امروز شرایط متفاوت بود و کاملا جنگنده ظاهر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول را خیلی زود دریافت کردیم اما این گل را جبران کردیم. سعی داشتیم با نزدیک شدن به دروازه حریف، فرصت گلزنی ایجاد کنیم و کالیاری را تحت فشار بگذاریم.

متاسفانه کالیاری بازهم روی اشتباهات فردی ما به گل رسید اما در هر صورت این بازی را نمی توانم با دیدار با تورینو مقایسه کنم. امروز تیم عملکرد کاملا متفاوتی ارائه کرد.

کریس اسمالینگ عملکرد خوبی داشت و پس از مدت ها دوری از میادین بسیار مهم بود که حداقل 45 دقیقه بازی کند. شرایط مناسبی دارد و به نظرم می تواند مقابل منچستریونایتد به میدان برود. شاید به طور همزمان از اسمالینگ و کریستانته استفاده کنیم.

هرگز به آینده خود اهمیت نمی دهم و حالا که در نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد به میدان خواهیم رفت، بیش از هر زمان دیگری به تمرکز روی کارمان نیاز داریم. برای این بازی حساس، تمرکز بسیار مهم است. می دانیم منچستریونایتد در ضدحملات بسیار سریع و خطرناک است اما اگر برای دفاع مطلق به الدترافورد برویم، شرایط برای ما بسیار دشوار می شود. باید توپ را حفظ کنیم و موقعیت بسازیم. لازم است شخصیت خود را نشان بدهیم و کار را برای آنها سخت کنیم.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس برترین های قرن با منصور رشیدی: 100 سال یک بار مثل قلیچ خانی می آید؛ استرالیایی ها به او لقب پرویز کبیر دادند! یک نفر قرارداد شیخ دیاباته را به مدیرعامل استقلال نشان بدهد! پرسپولیس برای استقلال، تراکتور و فولاد بازی می کند لیست پر درآمدترین بازیکنان جهان | لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در صدر رومن وایدنفلر: کلوپ ممکن است جانشین فلیک در بایرن مونیخ شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد

منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلدیونایتد رفت و با نتیجه چهار بر دو برنده شد تا به حضور در فصل آتی لیگ اروپا امیدوار باشد.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!