Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در حالی برای برگزاری بازی برگشت با الدوحیل مقابل تیم قطری صف‌آرایی کرد که پیروزی الاهلی برابر الشرطه در دیگر مسابقه گروه، کار را برای آن‌ها سخت کرده بود.

گروه ورزیشی خبرگزاری دانشجو، تیم فرهاد مجیدی می‌توانست با کسب پیروزی برابر دوحیل، هم انتقام شکست بازی رفت را بگیرد و هم امیدهایش را برای صعود از مرحله گروهی به‌شدت افزایش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تلاش 2تیم در نهایت نتیجه‌ای جز تساوی 2بر 2 نداشت تا سرنوشت این گروه به 2روز پایانی کشیده شود.

از ابتدا هم مشخص بود گروه استقلال دشوار است. الشرطه عراق بعد از 4بازی بدون امتیاز مانده، اما واقعا تیم سرسختی بوده و به کسی الکی باج نداده است. الاهلی هم در بحرانی‌ترین شرایط وارد مسابقات شد، اما به هر حال میزبان بود و همه انرژی‌اش را برای کسب نتیجه صرف کرد. تکلیف الدوحیل هم روشن است؛ تیمی پرستاره که همین چند‌ماه پیش در جام‌جهانی باشگاه‌ها حاضر بود. استقلال از 2بازی رفت و برگشت برابر الدوحیل فقط یک امتیاز گرفت. اگرچه همین یک امتیاز هم امیدهای‌مان را برای صعود زنده نگه داشته، اما این نتیجه‌ای نبود که آبی‌ها دنبالش بوده باشند. حالا الدوحیل که 8امتیازی است سه‌شنبه‌شب برابر الشرطه حذف‌شده به میدان می‌رود. منطقا اگر تیم قطری پیروز باشد و با 11امتیاز صعودش به دور بعد را قطعی کند، نبرد بامداد چهارشنبه استقلال و الاهلی که هر دو 7امتیازی هستند حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت.

هزار فغان از ساختار دفاعی معیوب استقلال که همه رشته‌های مهاجمان را پنبه می‌کند. 2گل دریافتی آبی‌ها در این بازی فوق‌العاده ناشیانه بود. فارغ از اینکه پنالتی وریا غفوری روی اولونگا درست بود یا نه، کنترل توپ این بازیکن همه‌‌چیز را خراب کرد. روی گل دوم هم مهاجم کنیایی الدوحیل به عجیب‌ترین شکل ممکن یارگیری نشده بود تا راحت ضربه سرش را بزند. تیمی که در 4بازی 13گل می‌زند، قطعا سزاوار صعود است، اما وقتی همین تیم 8گل دریافت می‌کند یعنی یک جای کار ایراد دارد.

مصدومیت شیخ دیاباته در دقایق پایانی کام استقلال را تلخ‌تر هم کرد. شرایط او باعث نگرانی است، مخصوصا از این جهت که نتوانست به بازی ادامه بدهد و در دقایق پایانی استقلال را10نفره کرد. آبی‌ها برای پیروزی در 2بازی آخر و مخصوصا مصاف با الاهلی نیاز ضروری به حضور شیخ دارند. کاش لااقل اول بازی با شرطه برگزار می‌شد و بعد نوبت به تقابل با نماینده عربستان می‌رسید.

مهدی قائدی همچنان چهره درخشان استقلال در جده است. او با گلی که زد امیدهای آبی‌پوشان را برای صعود زنده نگه داشت. این سومین گل مهدی در لیگ قهرمانان آسیا بود. او همچنین یک پاس گل هم داده و بارها خط دفاعی رقبا را به لرزه در آورده است. استقلال اگر از این مرحله به سلامت عبور کند، برای ادامه مسابقات باید منتظر شهریورماه و فصل فوتبالی بعدی باشد. با درخشش قائدی، آنها باید دعا کنند مهدی را برای آن زمان هم حفظ کنند، چون قطعا مشتری‌ها در کمین خواهند بود.

بهروز رسایلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال الدحیل قطر شیخ دیاباته لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)