Web Analytics Made Easy - Statcounter

"ماموستا مصطفی محمودی" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت پرشور مردم درانتخابات باعث ارتقای جایگاه جهانی کشور شده و به دنبال آن مجامع جهانی احترام بیشتری به کشور قایل خواهندشد.

وی اظهار داشت: آنها با مشاهده حضور پرشور مردم در انتخابات خواهند فهمید که ملت‌ ایران پس از گذشت سالیان متمادی و با وجود مشکلات گوناگون، همچنان حافظ آب و خاک و انقلاب خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه‌ پیرانشهر اضافه کرد: انتخابات امسال از اهمیت خاصی برخوردار است و ‌دشمنان در کمین این روز نشسته اند تا با تبلیغات منفی و دلسرد کردن مردم زمینه عدم حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و دست نشاندگان آنان، نه تنها امروز بلکه در طول سالیان متمادی با تبلیغات گوناگون مردم را برای شرکت نکردن در انتخابات تشویق کرده اند ولی آنچه مشاهده کرده اند خلاف تصور آنها بوده و ‌این بار نیز نقشه های آنها راه به جایی نخواهد برد.

ماموستا محمودی با بیان اینکه دشمنان تحمل دفاع مردم از رهبری را ندارند و ‌آرزوی آنان دیدن ملتی بی تفاوت و وابسته است، گفت: بنابراین حضور پرشور در انتخابات موجب ناراحتی دشمن شده و شعور بالای سیاسی ملت فهیم ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که متعهد و معتقد به دین و انقلاب و نظام و همچنین توانایی مدیریت و اجرای عدالت را داشته باشند، ‌راه انحراف را در پیش نگیرند، از وابستگی به کشورهای استعمار گر پرهیز کرده و برای تحقق اهداف انقلاب و نظام و کشور تلاش کنند.

وی با بیان‌ اینکه نامزدهای انتخاباتی، وعده هایی را بدهند که امکان تحقق آنها وجود داشته باشد، افزود: همچنین کاندیداها از تخریب یکدیگر دوری کرده و ‌به این مهم توجه داشته باشند که چنین رفتارهایی، در میزان مشارکت مردم تاثیر گذار است.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، وششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ۲۸ خرداد ماه سال جاری بطور همزمان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور پیرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور پیرانشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرودشت با بیان اینکه هفته پیش‌رو شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان پاسارگاد هستیم گفت: دشمن همانطور که در دور اول با تبلیغات زیاد دنبال کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس بود در دور دوم نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد.

امام جمعه مرودشت گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید فارغ از هر نتیجه‌ای با هم رفاقت داشته و همدل باشند گفت: به محض انتخاب نامزد نهایی باید نامزد رقیب و حامیانش به رأی مردم و فرد منتخب احترام گذاشته و فرد پیروز نیز از اقدامات احساسی خودداری کنند و نامزدها کاری نکنند که دشمن خوشحال شود.

حجت الاسلام خاوری با اشاره به تحولات جهانی نیز گفت: مدتی است دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های غربی به اتفاقات و جنایاتی که توسط رژیم غاصب اسرائیل و حامیانش در غزه و فلسطین اشغالی رخ می‌دهد معترض هستند اما جهانیان شاهد هستند که برخورد غرب با این اعتراضات، چگونه است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه این تحولات نشانگر بیدار بودن جهان و وجود وجدان‌های آزاده و بیدار است گفت: مقام معظم رهبری سال‌ها پیش در نامه‌ای به جوانان غرب این وجدان‌های بیدار را مخاطب قرار داده بودند.

کد خبر 6095717

دیگر خبرها

  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران