Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه مجازی کتابخوانی «کتاب ماه» به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دانشگاه‌ها، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اپلیکیشن کتاب‌راه برگزار می‌شود.

این مسابقه از کتاب «فرزندم این چنین باید بود» (جلد یک)، نوشته‌ی اصغر طاهرزاده (ویژه جوانان و بزرگسالان) و کتاب «زیر درخت انجیر»، نوشته‌ی جابر تواضعی (ویژه نوجوانان) با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شرکت در این مسابقه، علاقه‌مندان بویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری سراسر کشور می‌توانند بر اساس گروه سنی خود از میان دو کتاب فوق یکی را انتخاب و مطالعه کنند. قابل ذکر است این دو کتاب به صورت رایگان در اپلیکیشن کتابراه در دسترس قرار دارد.

زمان‌بندی مسابقه:

زمان دانلود و مطالعه کتاب‌ها به صورت رایگان: از ۲۸ فروردین ماه لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

زمان پاسخگویی به سوالات: از ۱۶ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

زمان قرعه کشی: ۳ خرداد ماه ۱۴۰۰

شیوه برگزاری مسابقه:

سوالات مسابقه برای همه افرادی که کتاب‌های مسابقه را تا ۳۱ اردیبهشت ماه از اپلیکیشن کتابراه دریافت کرده‌اند، فعال می‌شود. سوال‌ها چهار گزینه‌ای هستند. از هر کتاب ۱۵ سوال پرسیده می‌شود و به کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

جوایز ویژه هر کتاب:

نفرات اول: ۲۰ میلیون ریال کمک هزینه خرید تبلت به ازای هر نفر

نفرات دوم تا چهارم: ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به ازای هر نفر

نفرات پنجم تا یازدهم: ۵ میلیون ریال جایزه نقدی به ازای هر نفر

سایت کتابراه: https://www.ketabrah.ir

اپلیکیشن کتابراه برای اندروید ،IOS و ویندوز در دسترس است .

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۶۵۳۴۶۲ تماس بگیرند.

کد خبر 5197816

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب مسابقه کتابخوانی ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا واکسن کرونا بوشهر گرگان کمک مومنانه اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان عکس استانها گناوه اپلیکیشن کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: در شش ماهه گذشته شاهد رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، معصومه حسنی خونسار عصر امروز در دیدار دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری؛ راه‌اندازی محافل قرآنی و کتابخانه هدهد سفید را از اقدامات مؤثر این دولت ذکر کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 54 با کتابخانه عمومی در استان وجود دارد که از این تعداد 16 باب روستایی و 38 باب کتابخانه شهری و مشارکتی با سایر ادارات هستند.

وی از عضویت 51 هزار نفر در کتابخانه‌های کردستان خبر داد و گفت: 900 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های استان وجود دارد و در شش ماهه گذشته شاهد رشد 3 برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان بوده‌ایم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان افزود: راه‌اندازی کتابخانه مرکزی حضرت آیت‌الله خامنه ای یکی از مهم ترین و برجسته ترین اقدامات در این زمینه بوده که خوشبختانه به خوبی مورد توجه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

وی برگزاری نشست‌های مطالعاتی، نشست‌های کتابخوان، کارگاه‌های آموزشی، جلسات مشاوره، محافل ادبی، نشست‌های جمع‌خوانی کتاب، رونمایی از کتاب، مسابقات کتابخوانی مکتوب و مجازی، نقد کتاب، نشست‌های تخصصی کتابخوان، قصه‌گویی، برنامه‌های ویژه در بخش‌های کودک، جشنواره رضوی، جشنواره قصه‌گویی، طرح‌های «هدهد سفید» و «با هم بخوانیم» را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

حسنی عنوان کرد: در سال گذشته 24 هزار و 500 جلد کتاب با موضوعات متنوع از سوی خیرین و واقفین کتاب اهدا شده که بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان خواستار حمایت مسئولان استان از کتابخانه‌های عمومی شد و تصریح کرد: توجه به ترویج فرهنگ کتابخوانی می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقای شاخص‌های کتابخوانی داشته باشد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • شوخی گلزار با مردم
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است