Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@19:35:16 GMT

واژگونی بونکر حمل بتن در مدرس شمال

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۹۸۴۸

واژگونی بونکر حمل بتن در مدرس شمال

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگون شدن یک بونکر حمل بتن در اتوبان مدرس شمال خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٠١:٠١ دقیقه بامداد روز جاری یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه بونکر حامل سیمان در مسیر شمال به جنوب اتوبان مدرس به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند. عوامل شهرداری منطقه، پلیس راهور و اورژانس نیز در محل حضور داشتند.

ملکی اظهار کرد: این بونکر حامل بتن که حدود ٢٣ تن سیمان حمل می کرده از مسیر غرب به شرق اتوبان همت در حال تردد بوده که از طریق رمپ وارد اتوبان مدرس شمال می شود. این خودرو پس از ورود به رمپ واژگون شده و مسیر را مسدود کرده بود.

وی در خصوص خسارات جانی این حادثه گفت افزود: دو مرد جوان که داخل خودرو حضور داشتند دچار مصدومیت جزیی شده بودند و به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به حضور پلیس راهور در محل گفت: خوشبختانه مشکل ترافیکی نداشتیم و طی هماهنگی هایی که صورت گرفت با استفاده از سه دستگاه جرثقیل بونکر به حالت عادی برگشت. همچنین نشت گازوییل نیز در محل وجود داشت که آتش نشانان با حضور عوامل شهرداری و خدمات شهری ایمن سازی لازم را انجام دادند.

وی ادامه داد: هم اکنون خودرو به حالت اولیه برگشته و در حال انتقال به محل امن است.

ملکی گفت: طی روزهای گذشته نیز چند حادثه مشابه رخ داده بود که در یکی از موارد یک دستگاه میکسر بتن به خاطر نقص فنی با یک مغازه برخورد کرده بود. حادثه شب جاری نیز از سوی پلیس راهور بررسی و علت آن اعلام می شود اما از رانندگان درخواست می‌کنیم که خلوت بودن معابر موجب رانندگی با سرعت غیر مجاز شود.ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند. 
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و سپس به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است. 
رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم "هم سن" راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است. 
زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری