Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماشاالله ارویسی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت : اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه به منظور رفاه حال کشاورزان زحمت کش، با راه اندازی ۶۱ مرکز خرید تضمینی گندم در اقصی نقاط استان شامل ۶ مرکز دولتی، ۴۱ مرکز بخش خصوصی و ۱۴ مرکز تعاون روستایی، از ماه‌ها قبل زیر ساخت‌های لازم را جهت آغاز فصل خرید تضمینی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ مهیا نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او کرمانشاه را یکی از قطب‌های بزرگ تولید گندم در کشور دانست و گفت : براساس پیش بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی، امسال آمادگی خرید تضمینی بیش از ۶۵۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان عزیز را داریم.

ارویسی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان را چهار هزار ریال ریال اعلام کرد و این مژده را به کشاورزان گرامی داد که با تحویل گندم به مراکز خرید تضمینی سراسر استان از جمله مراکز خرید تضمینی دولتی، بخش خصوصی و مباشرین تعاون روستایی از جایزه ده هزار ریالی به ازای هر کیلو گرم گندم تحویلی نیز بهره‌مند شوند و در واقع هر کیلو گرم گندم را با نرخ تضمینی پنجاه هزار ریال به دولت بفروشند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان با اشاره به کاهش نزولات آسمانی در سال زراعی جاری، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و زحمات کشاورزان عزیز و مجموعه همکارانمان در سازمان جهاد کشاورزی هیچ نگرانی بابت تامین گندم مورد نیاز داخل استان نداریم و در واقع استان کرمانشاه به عنوان قطب تولید گندم در غرب کشور همه سال‌ها با حمل بیش از ۲۰۰ هزار تن گندم تولید داخل استان به سایر استان‌های کشور، بخشی از نیاز گندم سایر استان‌ها را نیز تامین می‌نماید.

ارویسی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم و سایر نهاده‌های دامی، با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کارگروه ستاد خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی به ریاست باباخانی؛ سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، به هیچ عنوان اجازه ورود دلالان در این پروسه عظیم ملی داده نخواهد شد و ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان و سایر دستگاه‌های نظارتی نیز به شدت با قاچاق این محصول ارزشمند مقابله خواهند کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: از کشاورزان عزیز نیز درخواست می‌نماییم تا آینده تامین نیاز غذایی هم استانی‌های خود را به بهای ناچیزی نفروشند و با تحویل گندم به مراکز خرید تضمینی سراسر استان که کمترین فاصله را با مزارع کشاورزان دارد، ما را در این امر مهم یاری رسانند.

ارویسی افزود: این مژده را به کشاورزان می‌دهیم که امسال همچون سال زراعی گذشته پول کشاورزان در کمترین زمان ممکن یعنی زیر دو هفته از طریق بانک عامل به حسابشان واریز شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله و خدمات بازرگانی غله و بازرگانی خرید تضمینی خرید تضمینی گندم غله و خدمات بازرگانی استان خرید تضمینی گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در بازدید از برداشت گندم مزارع کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت:از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۲۱ هزار ۳۲۰ تن گندم از کشاورزان استان به ارزش ۳۶۰ میلیارد تومان خریداری شده است.
سید محمدرضا سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت حدود۳۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر برای برداشت گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک میکنند.
سیدحسینی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت شد و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران