Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

غافلگیری کولبران قاچاقچی در کویر نایین

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و رصد هوشمندانه خود در کویر شهرستان نائین به ۲ نفر کولبر مشکوک شده و به آن‌ها دستور توقف می‌دهند، اما این افراد توجهی نکرده و اقدام به فرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب متهمان پرداخته و مشاهده می‌کنند راکب یک دستگاه موتورسیکلت در حال سوار کردن متهمان است که در نهایت با انجام یک اقدام به موقع و ضربتی هر ۳ نفر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۳۰ کیلو حشیش و ۲۰ کیلو تریاک در بازرسی از کوله‌های همراه متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: باند‌ها و شبکه‌های قاچاق مواد مخدر برای انتقال محموله‌های خود از راه‌های بیابانی و کویری استفاده می‌کنند، اما مطمئن باشند که پلیس اشرافیت بالایی بر تمام مناطق دارد و اجازه نخواهد داد این افراد سوجود برای کسب منافع خود جامعه اسلامی ما را آلوده کنند.

 

دستگیری موبایل قاپ ها در کاشان

سرهنگ " حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در سطح شهر کاشان، اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های وقوع جرم و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی هویت ۲ نفر از موبایل قاپ‌ها را به دست آورده و پس از جستجو‌های تخصصی سرانجام متهمان را حین تردد در سطح شهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.



فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: متهمان که در مواجه با مدارک و مستندات کارآگاهان چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب ۱۱ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کردندکه این افراد نیز در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف تعدادی گوشی تلفن همراه، ۲ قبضه سلاح سرد و یک پلاک موتورسیکلت سرقتی طی بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

 

توقیف محموله سیگار و تنباکوی قاچاق در خوانسار

سرهنگ" علی بابایی بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۱۹۶ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار و ۱۷۵ بسته تنباکوی خارجی فاقد هرگونه مدرک و مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار ارزش این محموله دخانی قاچاق را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر وبه همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

کشف ۲۴ فقره سرقت در خورو بیابانک

 

سرهنگ" حسین ترکیان پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و باغ ویلا‌ها و دامداری‌های شهروندان در شهرستان خورو و بیابانک موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های وقوع سرقت و فعال سازی گشت‌های ویژه و همچینین انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی سرانجام رد پایی از فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۲۴ فقره سرقت گفت: در تحقیقات صورت گرفته مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر و هر ۲ نفر برای رسیدگی قانونی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سرقت گوشی قاچاق سیگار فرماندهی انتظامی فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان استان اصفهان مرجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو