Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری گفت: صحبت‌های ناپخته وزیر امور خارجه اعتراف به قول و قرار‌های پنهان فرامتنی و غیرهسته‌ای با آمریکاست.

سیدسجاد حسینی، مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به صوت منتشر شده از وزیر امورخارجه در شبکه سعودی ایران اینترنشنان، اظهار کرد: صحبت‌های ناپخته وزیر امور خارجه اعتراف به قول و قرار‌های پنهان فرامتنی و غیرهسته‌ای با آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی بیان کرد: مگر در برجام مطلبی از سیاست‌های منطقه‌ای آمده است که وزیر امور خارجه آن را منافات با این توافق می‌داند.

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری ادامه داد: ظریف و دوستانش باید درک کنند که دلیل به میز مذاکره آمدن امریکا، لبخند‌های دلبرانه و مصنوعی به طرف مقابل نیست بلکه وجود اهرم‌های قدرت مانند قدرت هسته ای، موشکی و منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه قدرت‌هایی که به اشتباه آن را مخلّ مذاکرات و دیپلماسی معرفی می‌کنند، تصریح کرد: چگونه کسانی که از بدیهیات دیپلماسی اطلاعی ندارند قهرمان دیپلماسی لقب گرفته و با وقاحت به خود جرأت می‌دهند که خود را با مردان میدان عزّت مقایسه کنند و راجع به اختلاف نظر با آن‌ها بگویند.

حسینی با اشاره به اینکه رفتار و سیاست دیپلماسی دولت به گونه‌ای است که گویی آن‌ها حافظ منافع امریکا هستند، گفت: دوران ذلت بار زانو زدن در برابر حکام و دولت‌های مرتجع منطقه برای واسطه گری در سیاست‌های برجامی گذشته است.

وی تأکید کرد: در ۱۰۰ روز پایانی دولت روحانی هرگونه به حراج گذاشتن منافع ملی خیانتی بزرگ به حساب می‌آید که در آینده‌ای نه چندان دور دامن‌گیر آنان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری وزارت امور خارجه وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری ایران و «شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی» نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسنا، طرفین در این تماس آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • اعتراف وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود